דודג' ג'רני זוכה למתיחת פנים לדגם 2011. הקרוסאובר מיניוואן זוכה למגע קל מבחוץ ולמהפכה מבפנים.
דודג' ג'רני הוצג ב-2008, אך כבר אז הוא היה נראה "עייף" ומיושן, פחות מהחוץ ובעיקר מבפנים, תזכורת לתרום המשבר בתעשיית הרכב האמריקנית. עדכון אמצע החיים הזה, כולל כיול המתלים מחדש, מנוע V6 חדש ועיצוב פנים חדש לחלוטין הלוקח את הג'רני שנות אור לפני לעומת העיצוב המיושן עם החומרים הזולים שהציע הג'רני עד עכשיו, אירופה הגיע לאמריקה.
מהחוץ, אין שינוי רב למעט קבלת הגריל החדש בעל מראה אגרסיבי יותר עם הרבה כרום שנלקח מהדוראנגו החדש. עוד קצת תוספות כרום מסביב לרכב ותאורת LED מאחור, סוגרים את רשימת העדכונים מהחוץ. במקרה של הג'רני, גם לפני מתיחת הפנים החוץ לא היווה את הבעיה, אלא הפנים הזול שהתאים לרכבים אמריקנים לפני עשור ויותר, כלומר אין סוף כפתורים אחידים ולא ברורים, חומרי דיפון זולים המעליבים את השוהים ברכב והנקודה החלשה ביותר, מושבים בלתי נוחים בעליל, בעיקר מאחור.
עם מתיחת הפנים לג'רני 2011, קרייזלר מציגה פנים חדש לחלוטין, עם חומרים איכותיים והנדסת אנוש אירופאית למהדרין. מבחינת הרוכשים זה פשוט דגם חדש לחלוטין ולא סתם מתיחת פנים. אם לוח המחוונים הקודם הזכיר כזה שנלקח מטנדר גדול, זה החדש בעל עיצוב מודרני וספורטיבי עם מסך נתונים צבעוני במרכזו. הקונסולה המרכזית, מסודרת בהררכייה הגיונית וברורה, פתח נגן התקליטורים למטה, מעליו תפעול מערכת ברקת האקלים ומעל הכל, מסך מגע גדול השולט על מערכת המולטימדיה והניווט. בנוסף, כל המושבים ברכב הוחלפו בחדשים ונוחים יותר לפי גודג', הגה חדש בעל שלושה חישורים עם כפתורי תפעול חדשים למערכת השמע, הטלפון ובקרת השיוט.
הג'רני מקבל מנוע חדש בנפח 3.6 ליטר V6 בהספק 283 כ"ס ו-36 קג"מ, המשודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. יחד עם התוספת של המנוע החדש, כיולו מחדש המתלים וגאומטריית ההיגוי, אשר יחד עם צמיגים חדשים אמורים להציע נוחות גבוהה יותר עם התנהגות כביש טובה יותר. לפי דודג' גם הג'רני החדשה, שקטה יותר ונעימה יותר לשהייה בזכות בידוד נוסף שהותקן ברכב.