Farizon סופר וואן
Farizon סופר וואן.
Farizon סופר וואן
Farizon סופר וואן.

גיאו מובילטי, יבואנית ג'ילי גיאומטרי C בישראל, מודיעה כי היא חתמה עם קבוצת ג'ילי על הסכם שיווק של הרכבים המסחריים החשמלי של הקבוצה - מותג Farizon. חברת פאריזון הוקמה ע"י חטיבת המסחריות של ג'ילי בשנת 2016 במטרה לתכנן, לייצר ולשווק רכבים מסחריים חשמליים, החל מוואנים מסחריים קלים ועד למשאיות ואוטובוסים. 

 

מגיאו מוביליטי נמסר כי בשלב הראשון ישווקו בישראל שני דגמים מסחריים חשמליים של מותג פאריזון, וואן מסחרי קל בשם Super Van ואת משאית החלוקה 9H3 במשקל כולל של 8 טון. 

 

Farizon סופר וואן מסחרי
Farizon Super Van.

פאריזון סופר-וואן הוא הרכב המסחרי החדש והמתקדם ביותר של המותג, לנוסעים או מטען. הוא מבוסס על פלטפורמת GXA-M החדשה העושה שימוש בארכיטקטורת Drive by Wire כדי לאפשר גמישות מלאה בתכנון המרכב למגוון שימושים שונים. התכנון המוקפד של הפלטפורמה אפשר לוותר על הצורך בקורת B אמצעית כך שניתן לדוגמה לתכנן את הרכב עם מפתח כניסה רחב במיוחד ואת חלל הרכב בהתאם לצרכים. 

 

Farizon 9H3
Farizon 9H3 - משאית חלוקה עירונית חשמלית.

בישראל הדגם ישווק עם הנעה חשמלית אך בשוק הסיני הדגם זמין עם מגוון מערכות הנעה, כולל אפשרות להחלפת סוללה, הנעה על בסיס מימן ועוד. הדגם מצויד במגוון מערכות בטיחות מתקדמות עם הכנה לנהיגה אוטונומית ברמה 4 כאשר באמצעות עדכוני OTA ג'ילי תוכל לשדרג את יכולות הדגם עם הזמן. 

 

כמו כל וואן מסחרי/נוסעים, הדגם ישווק במספר תצורות מרכב עם רוחב של 1,980 מ"מ, בסיס גלגלים של 5,000 מ"מ עד 6,000 מ"מ וגובה של 1,980 מ"מ עד 2,500 מ"מ. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.