אלפא רומיאו ספיידר 2013 ואלפא רומיאו ג'ולייה 2012 יתבססו על שלדת הנעה אחורית של קרייזלר
קונצרן פיאט, שהחל לפרסם את תחזיות הדגמים של הקונצרן ל-5 השנים הבאות מציין שאלפא רומיאו ג'ולייה, מחליפת ה-159 שתושק ב-2012 וכן האלפא ספיידר החדשה שתושק ב-2013 ישתמשו בשלדות של קרייזלר עם הנעה אחורית. פיאט רכשה כ-35% מקונצרן קרייזלר ב-2009.
פיאט לא הצהירה איזו פלטפורמת הנעה אחורית תשמש את אלפא , אך זה נשמע מוזר שאלפא תשתמש בשלדה ישנה שלמעשה יוצרה ע"י מרצדס עבור ה-300C והצ'לנגר. הגיוני יותר כי השלדה תהיה שילדת הקונספט 200C של קרייזלר שהוצגה ב-2009 ולא קיצור שלדת ה-300C הענקית לגודל שיתאים לרכב דו מושבי.
מצד אחד זה נשמע מפתיע שאלפא תשתמש בשלדות קרייזלר, אך לא נשכח שאלפא כבר מזמן לא רכב הנעה אחורית ורוב דגמי קרייזלר דווקא כן בעלי הנעה אחורית. אלפא הביאה אמנם את ההנעה הקדמית לדרגת אומנות אך אין תחליף לאלפא אמתית עם הנעה אחורית מסורתית. האלפא היחידה כיום בעלת הנעה אחורית היא ה-8C.