אינפיניטי Q50 המחליפה את ה-G37 נוחתת בישראל, תוצע עם יחידת הנעה היברידית בהספק של 354 כ"ס ועם צריכת דלק של 16.6 ק"מ לליטר.
קרסו מוטורס, יבואנית מכוניות הפרימיום של אינפיניטי, תחל בקרוב בשיווקה של אינפיניטי Q50 החדשה, מכונית הספורט סדאן החדשה של אינפיניטי המחליפה את ה-G37 סדאן. ה-Q50 שהוצגה לראשונה בינואר 2013, תוצע בתחילה עם יחידת הנעה היברידית בלבד ובמחיר בסיס של 359 אלף שקל, גרסה זולה יותר עם מנוע 2.0 ליטר טורבו צפויה להגיע בהמשך.
אינפיניטי Q50 לא שונה משמעותית במידותיה מהדגם היוצא ורושמת אורך של 4.78 מטר, רוחב של 1.82 מטר, גובה של 1.43 מטר ובסיס גלגלים שלא השתנה ועומד על 2.85 מטר. עיצוב הדגם שונה למדי מה-G37 והוא נושא את שפת העיצוב העדכנית של אינפיניטי.
אינפיניטי Q50 מוצעת בעולם עם ארבע יחידות הנעה, היברידית, 3.7 ליטר V6 בנזין עם 238 כ"ס לשוק האמריקאי בלבד וכן 2.0 טורבו בנזין עם 211 כ"ס ו-2.1 טורבו דיזל 170 כ"ס לשוק האירופאי, שני המנועים האחרונים נתרמו ע"י מרצדס. כל המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים אוטו' (אופציה לתיבה ידנית עם המנועים החלשים יותר) והדגמים החזקים יותר מוצעים עם הנעה כפולה או אחורית.
בישראל כאמור תשווק בתחילה ה-Q50 עם יחידת הנעה היברידית חזקה במיוחד, זו משלבת בין מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר לבין מנוע חשמלי היוצרים יחדיו הספק כולל של 354 כ"ס כאשר למנוע הבנזין מומנט מרבי של 35.7 קג"מ ולמנוע החשמלי מומנט מרבי של 29.6 קג"מ. הכוח אל הגלגלים מאחור מועבר דרך תיבת 7 הילוכים אוטו' חכמה הלומדת את הרגלי הנהג ועם אפשרות להעברת הילוכים דרך מנופים מאחורי גלגל ההגה. יחידת ההנעה הזו מספקת ביצועים מרשימים של 5.1 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וכל זאת עם צריכת דלק של מכונית משפחתית – 16.9 ק"מ לליטר.
המתחרה הישירה ביותר של ה-Q50 ההיברידית בישראל, היא ב.מ.וו סדרה ActiveHybrid 3 לה מערכת הנעה היברידית עם 340 כ"ס המפיקה נתון תאוצה של 5.9 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק של 16.9 ק"מ לליטר, אך היא נמכרת במחיר גבוהה יותר משמעותית – 426 אלף שקל. מהצד השני, ישנה לקסוס IS300h החדשה, אך בניגוד לשתיים האחרות, המערכת ההיברידית שלה נועדה קודם כל לטובת חיסכון בצריכת הדלק – 223 כ"ס, 8.3 שניות 0-100 קמ"ש ו-22.7 ק"מ לליטר. מצד שני מחירה זול משמעותית ועומד על 250 אלף שקל בלבד.
תא הנוסעים אמנם מזכיר במבנהו את הדגם היוצא, אך הוא משודרג משמעותית בכל הקשור לאיכות חומרים, אבזור וטכנולוגיה, זו למשל כוללת מערכת מידע/שליטה ומולטימדיה עם שני מסכים בקונסולה המרכזית, כאשר המסך התחתון הוא מסך מגע המשמש לשליטה על המערכות השונות והמסך העליון הוא מסך תצוגת מידע בעיקר עבור מערכת הניווט. ניתן לשלוט על המערכת גם באמצעות חוגה הנמצאת בין המושבים. המערכת כוללת (כאופציה) אפליקציית I-key המזהה עד 4 מפתחות של הרכב ומאפשרת להתאים לכל מפתח עד 96 הגדרות שונות ברכב, כך למשל היא זוכרת את מצב המושבים, ההגה, מצב בורר מצבי הנהיגה, תחנת רדיו מועדפות ועוד.
אינפיניטי Q50 עמוסת טכנולוגיה כאשר גולת הכותרת היא מערכת ההיגוי האלחוטית (Direct Adaptive Steering) בה אין קשר מכני בין גלגל ההגה אל הגלגלים, המערכת שלוטת בנפרד על כל גלגל באמצעות מנועים חשמליים (ולא פחות משלושה מחשבים). המערכת מאפשרת תיקוני היגוי אוטו' נגד רוחות צד, שיפועים או שיבושים בכביש ועוד. במקרה של תקלה, ישנה מערכת מכנית הנכנסת לפעולה באופן אוטו'.
אינפיניטי Q50 - מפרט טכני מלא.
רשימת האבזור כוללת בנוסף מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, כניסה והתנעה ללא מפתח, פנסי קסנון, תאורת יום מסוג LED, בקרת אקלים דו אזורית, מושבי עור ועוד. רמת האבזור הגבוה יותר SPORT המוצעת במחיר של 390 אלף שקל כוללת בנוסף מערכת שמע משודרגת, חישוקי "19 במקום "17, מושבי ספורט עם כרית תמיכה מתכווננת לירכיים ועוד.