אופל אינסיגניה OPC החדשה מוצגת לאחר מתיחת פנים ומוצעת עם אותה יחידת הנעה בהספק של 325 כ"ס והנעה כפולה.
בחודש יוני האחרון, אופל חשפה את האינסיגניה החדשה לאחר מתיחת פנים לדגם ובתערוכת פרנקפורט הקרובה, הנפתחת בחודש הבא, אופל תציג את האינסיגניה OPC החדשה – גרסת הביצועים של האינסיגניה המוצעת הן בגרסת הסדאן (האצ'בק) והן בגרסת הסטיישן (טורר) הנחשפת היום (יום ב') בתמונות רשמיות ראשונות.
למרות שמועות שונות על יחידת הנעה חדשה, האינסיגניה OPC החדשה/מחודשת נשארת עם אותה יחיסת הנעה של הדגם היוצא: מנוע 2.8 ליטר V6 טורבו המייצר הספק מרבי של 325 כ"ס ומומנט מרבי של 44.3 קג"מ. המנוע משודך כמו בעבר לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו' וההנעה היא כפולה. עם תיבת הילוכים ידנית, הביצועים לא השתנו עם 6.0 שניות בדגם הסדאן ו-6.3 שניות בדגם הטורר. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש ובגרסאות ללא הגבלה המהירות המרבית עומדת על 270 קמ"ש (265 קמ"ש בטורר).
בצד המנוע אין שינויים, אך בצד המתלים יש כאשר מהנדסי אופל חידשו כמעט לחלוטין את המתלה האחורי, מערכת ה-ESP תוכנתה מחדש ובדגמים המצוידים במערכת FlexRide השולטת על קשיחות הבולמים, הותקנה תוכנה חדשה. לפי אופל, שינויים אלו יהפכו את האינסיגניה OPC החדשה למהנה יותר לנהיגה.
כמו באינסיגניה הרגילה, גם גרסת ה-OPC נהנית מתא הנוסעים החדש הכולל קונסולה מרכזית חדשה עם מסך מגע מרכזי במקום אין סוף הכפתורים של הדגם היוצא וכן לוח מחוונים חדש ומודרני למראה עם מסך TFT גדול המשמש את מחוון המהירות וכן את מחשב הדרך והניווט בהתאם לבחירת הנהג.