אודי מציינת 500,000 יחידות לאודי TT ומציגה לכבוד המאורע גרסה מיוחדת לדגם - אודי TTS קומפוטישן.
כאשר אודי הציגה לראשונה ב-1998 את האודי TT שעל עיצוב היה חתום פיטר שרייר המוכשר, היא הייתה אחת המכוניות המרהיבות ביותר על הכביש וסייע לאודי רבות בשינוי התדמית "המרובעת" של המותג. אחר כך כבר באה הנפילה עם כמה התרסקויות של נהגים שחייבה את אודי להתקין את אותו ספוילר אחורי שהפך עם השנים לאחד מסימני ההכר של הדגם.
15 שנה אחרי תחילת השיווק ועם 500,000 יחידות שיוצרו עד היום משני הדורות של הדגם (שגם יוחלף בשנה הבאה), אודי מציינת את המאורע עם מהדורה מוגבלת (500 יחידות) של הדגם: אודי TTS קומפטישן המוצעת בשתי תצורות הדגם - קופה ורודסטר.
דגמי הקומפטישן נבדלים משאר דגמי ה-TTS באמצעות צביעה ייחודית בגוונים של צהוב או אפור, חישוקי חמישה חישורים בקוטר "19, גימור טיטניום למראות הצד וככנף אחורית קבועה שנלקחה ישירות מה- TT RS מסכמת את הבידול החיצוני. בתא הנוסעים ישנם מושבי עור עם תפירה ייחודית לדגם, גימור טיטניום וספי דלתות עם הכיתוב "1 מ-500”.
בצד המכני כבר אין כל שינוי והדגם יוצע עם אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 272 כ"ס ו-35.7 קג"מ, אשר משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או S-tronic. ההנעה היא כפולה קוואטרו כמובן והביצועים זהים לדגם ה-TTS הרגיל עם 5.3 שניות 0-100 קמ"ש בדגם הקופה ו-5.5 שניות בדגם הרודסטר (עם תיבת s-tronic).
תוספת המחיר לחבילת הקומפטישן עומדת על 1,900 אירו בגרמניה.