אודי תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה את קו דגמי ה-S החדשים עם הספקים החל מ-420 כ"ס ועד ל-520 כ"ס.
אודי תציג שלושה דגמי "S” חדשים בתערוכת פרנקפורט הקרובה: S6 סדאן וסטיישן (אוונט) S7 ספורטבק ומכונית הדגל S8. את שלושת דגמי ה-S החדשים, תשרת אותה יחידת הנעה חדשה של אודי: מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר TFSI.
אודי S6 ואדי S7 יזכו מאותו מנוע להספק של 420 כ"ס ומומנט של 56.06 קג"מ המתקבל בין 1,400 ל-5,300 סל"ד. מנוע זה מחליף את מנוע ה-5.2 ליטר V10 אטמוספרי אשר סיפק בדגם ה-S6 כ-430 כ"ס ו-55 קג"מ ב-3,000 סל"ד.
הביצועים דומים למדי בין הדגמים: אודי S6 סדאן נזקקת ל-4.8 שניות בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ואודי S6 סטיישן ואודי S7 ב-4.9 שניות. המהירות המרבית זהה בכולן ומוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. שלושת הדגמים S7,S6 ו-S6 אוונט מצוידים בהנעה כפולה (קוואטרו) ותיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים.
אודי S8 מקבלת כאמור את אותה יחידת הנעה, רק שעבור מכונית הדגל הספורטיבית ההספק עולה ב-100 כ"ס ומתייצב על 520 כ"ס והמומנט על 66.25 קג"מ המתקבל בין 1,700 ל-5,500 סל"ד. באודי S8 המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית המעבירה את דרך מערכת הנעה כפולה כמובן. במקרה של אודי S8, גם כאן הוחלף מנוע ה-5.2 ליטר V10 אטמוספרי, אך כאן ההספק צמח ב-70 כ"ס לעומת ה-S8 הקודמת. הביצועים יספקו כל בעל ממון ממהר עם 4.2 שניות בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש.
היתרון הגדול של המעבר למנוע TFSI הוא לא רק בביצועים אלא בצריכת הדלק שהשתפרה בממוצע בין 20%-25%. אודי S6 ו-S7 מציעות צריכת דלק משולבת של 10.6 ק"מ לליטר ואודי S8 תציע 7.5 ק"מ לליטר. כל הדגמים מצוידים במערכת מתלי האוויר האדפטיבית של אודי, להנמכת מרכב בכ-10 מ"מ ולבלמים מוגדלים כולל אופציה לצלחות בילום קרמיים.
מצ'מפיון מוטורס נמסר שכל הדגמים למעט ה-S6 אוונט, ישווקו בשנה הבאה בישראל.
אודי S6 ו-S6 אוונט:
אודי S7:
אודי S8: