בשלב זה אנחנו עדיין לא יכולים לומר מתי נפגוש את הנירו החדש של קיה בישראל, אך בשוק הבריטי, שהוא השוק הגדול ביותר באירופה לדגם היוצא, הנירו החדש כבר יצא לדרך והוא זמין בכל גרסאות ההנעה של הדגם.
לנירו ההיברידי החדש יחידת הנעה זהה לזו של הדגם היוצא מבחינת נתונים יבשים, 141 כ"ס ו-27 קג"מ, אך הוא זכה למנוע 1.6 ליטר משופר וחסכוני יותר ולעוד מספר שדרוגים המאפשרים לדגם להציג צריכת דלק טובה יותר העומדת על 22.8-20.4 ק"מ לליטר לצד שיפור בביצועים עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.4 שניות לעומת 11.5 שניות בדגם היוצא. השיפור בביצועים הושג באמצעות מערכת ניהול שונה ליחידת ההנעה.
הנירו פלאג-אין החדש עושה שימוש באותו מנוע 1.6 ליטר אך הדגם זכה למנוע חשמלי חזק יותר בהספק של 83 כ"ס (60 כ"ס בדגם היוצא) כך שההספק הכולל של המערכת עומד על 183 כ"ס לעומת 141 כ"ס בדגם היוצא. המומנט המרבי נותר ללא שינוי על 27 קג"מ. עם יחידת ההנעה המשודרגת לדגם ביצועים משופרים עם נתון 0-100 קמ"ש של 9.6 שניות ומהירות מרבית של 168 קמ"ש, זאת לעומת 10.8 שניות ו-172 קמ"ש בדגם הפלאג-אין היוצא.
חידוש נוסף בדגם הוא התקנה של סוללת ליתיום-יון פולימר גדולה יותר בקיבלות של 11.1kWh במקום 8.9kWh, כך שעם חישוקי "16 זה מאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של כ-65 ק"מ לעומת 49 ק"מ בדגם היוצא. מה שלא השתנה הוא הספק הטעינה המרבי שעדיין עומד על 3.3kW בלבד כך שטעינה מלאה של הסוללה 0-100 אחוז אורכת זמן של שעתיים ו-55 דקות.
קיה נירו EV החדש עושה שימוש באותה סוללה של הדגם היוצא בקיבלות של 64.8kWh ולכן לא תופתעו לגלות שטווח הנסיעה המשולב לא השתנה כמעט, 463 ק"מ לעומת 455 ק"מ בדגם היוצא (604 ק"מ אם אתם מבלים רק בעיר). מה שכן השתנה זה המנוע החשמלי שכעת מייצר הספק מרבי של 204 כ"ס, כמו בדגם הנוכחי, אך מומנט מרבי נמוך משמעותית של 26 קג"מ לעומת 40.3 קג"מ בדגם היוצא.
זה מהלך נכון של קיה למתן את המומנט המרבי שכן גם כך לא היה ניתן לנצל במהירויות נמוכות או ביציאה מהמקום את כל המומנט של הדגם היוצא. בנוסף, המומנט המרבי מושג כעת בטווח רחב יותר של סיבובי מנוע, 0-6000 סל"ד לעומת 0-3600 סל"ד, כך שמהירויות גבוהות יחסית, בהן כן אפשר לנצל את כל המומנט, כנראה שלא תרגישו כל הבדל לעומת הדגם היוצא בלחיצה מלאה על דוושת התאוצה. זו גם הסיבה שלמרות המומנט המרבי הנמוך יותר הביצועים נותרו ללא שינוי עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.8 שניות ומהירות מרבית של 167 קמ"ש. גם מפרט הטעינה נותר ללא שינוי, טעינה ביתית AC עד הספק של 11kW - שש שעות ו-20 דקות - או טעינה מהירה עד להספק של 100kW - זמן טעינה של 45 דקות.
לצד כל זה, הנירו החדש גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא ועם אורך של 4,420 מ"מ, רוחב של 1,825 מ"מ, גובה של 1,570 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,720 מ"מ, הוא ארוך יותר ב-45 מ"מ, רחב יותר ב-20 מ"מ, גבוה יותר ב-10 מ"מ סמליים ועם תוספת של 20 מ"מ לבסיס גלגלים. נפח תא המטען משתנה בין יחידות ההנעה של הדגם, 348 ליטר בדגם הפלאג-אין, 451 ליטר בדגם ההיברידי ו-475 ליטר בדגם החשמלי - תוספת של כ-20 ליטר לעומת הדגם היוצא.