לקראת פתיחת השוק ליבוא המקביל, שבתקווה יצור תהליך של תחרות על כיסו של הצרכן הפרטי, האם לכם כצרכנים יש חשיבות לשירות של היבואן?

 

כולנו רוכשנו רכב כזה או אחר בשלב כלשהו בחיים, בין אם זה רכב חדש או יד שניה. לכל אחד מאיתנו יש את הפרמטרים החשובים לו בבואו לבחור את הרכב הבא שלו. החל מתקציב כמובן דרך אמינות, סחירות, ביצועים, גודל, עלות הביטוח, עלות טיפולים וכו'. כיום השוק בישראל לא תחרותי בעליל, לכל דגם של רכב יש יבואן אחד בלבד. אמנם פתיחת השוק ליבוא מקביל, לפחות בשנים הקרובות לא ממש תשנה מצב זה, שכן לא צפוי מבול של רכבים משפחתיים ומטה, אך בכל זאת זו סנונית ראשונה לשוק תחרותי בתחום שעד היום היה מונופול בלעדי.

 

השאלה כמובן, הייכן הייתם מדרגים את השירות של היבואן בבחירת רכב, בעיקר ברכב חדש, שכן אז ליבואן יש נגיע רבה ביותר בתחום האחריות. כל אחד כמעט נתקל פעם בצורך בקבלת אחריות אמיתית של היבואן, לא רק לפי האחריות אלא גם מעבר לכך, לדוגמא: רכב בעייתי במיוחד שנכנס השכם וערב למוסך בשל אי אלו תקלות והיבואן חוץ מלשלוח אותך לבית המשפט לא עושה דבר לקראת כלקוח הסובל ממוצר בעייתי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.