קאדילק CTS החדשה, אשר תוצג בשבוע הבא, תוצע לראשונה בדגם עם מנוע V6 טורבו בהספק של 420 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטו'.
קאדילק, תציג בשבוע הבא בתערוכת ניו יורק, בבכורה עולמית, את ה-CTS החדשה, מכונית הסאלון של קאדילק המתחרה בסדרה 5 של ב.מ.וו ובאודי A6. לקראת החשיפה של הדגם החדש, קאדילק מציגה את יחידת ההנעה הבחירה של הדגם, מנוע V6 כפול מגדשי טורבו עם הזרקת דלק ישירה ובהספק של 420 כ"ס.
הכנסתו של מנוע ה-V6 טווין-טורבו החדש תאפשר לקאדילק לגשר בין הדגמים הרגילים לבין גרסת הביצועים של הדגם, CTS-V, לה בדגם הנוכחי מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר בהספק של 556 כ"ס.
למנוע החדש הספק מרבי של 420 כ"ס ב-5,750 סל"ד ומומנט מרבי של59.4 קג"מ בין 3500-4500 סל”ד. את המנוע קאדילק משדכת הפעם לתיבת שמונה הילוכים אוטו' המחליפה את תיבת ששת ההילוכים האוטו' של הדגם היוצא. זה יספיק לדגם להאיץ מעמידה ל-96 קמ"ש ב-4.6 שניות בלבד ולהשיג מהירות מרבית מוערכת של 274 קמ"ש.
אל מנוע הטורבו החדש יצטרפו עוד שני מנועים אשר ישרתו את ה-CTS החדשה: מנוע 2.0 טורבו 272 כ"ס המוכר מה-ATS החדשה ומנוע 3.6 ליטר V6-DI אטמוספרי בהספק של 321 כ"ס.
המנוע החדש יצע גם במכונית ב-XTS וסביר להניח, שגם בקאדילק ATS-V – גרסת הביצועים של ה-ARS אשר תתצרה באודי RS4 וכמובן גם במלכת הסגמנט -ב.מ.וו M3.