קאדילק CTS-V סטיישן נראת משכנעת יותר אף מגרסת הקופה לא הטעם האירופאי אך בהחלט מכוונת לשם

קאדילק CTS-V ווגאןקאדילק CTS-V ווגאן

 

בארה"ב מכוניות סטיישן כוחניות הן עוף מוזר שכמעט ולא קיים כלל. בכלל סטיישנים אמריקנים הן כמו הדינוזאורים, גדולים באופן מגוחך  ונכחדים. עם הפועת רכבי ה-SUV בארה"ב נכחדו לחלוטין מהנוף רכבי הסטיישן, אנחנו בארץ לא ממש שונים מהם  בטעם כנראה.

 

נשאלת השאלה מדוע לקאדילק לייצר גרסת CTS-V סטיישן? כי קאדילק רואה אירופה בעיניים וזה המקום היחידי בו סטיישן כוחנית לא רק לגיטימית אלא מוצר מצליח. קאדילק מכוונת למשפחת ה-RS6, M5, ו-AMG E63 ולא ממצמצת, אז נכון שהיא עדיין לא שם, ולא בטוח שהטעם האירופאי המעודן מסוגל לעכל את העיצוב שלה, אבל היא בטח לא מסתכלת על הגרמניות מלמטה אלא משירה מבט ישר בגובה העיניים.

 

התוצאה דווקא נראת מוצלחת למדי והיא נראת עוד יותר כוחנית מגרסת הסדאן של ה-V. למעט התוספת מאחור מדובר באותה CTS-V מוכרת עם מנוע הקורבט ZR1 בנפח 6.2 ליטר ומגדש-על המספק 556 כ"ס (שניה בהספק רק ל-RS6) ומומנט של 76 קג"מ, בולמים אדפטיביים, בלמי ברמבו, חישוקי 19 אניצ'. נפח תא המטען הוא 720 ליטר ובקיפול המושבים מתקבל נפח של 1642 ליטר.

 

תחילת השיווק לקראת 2011.

 

תגיות: קאדילק
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.