קאדילק חושפת את ה-ATS קופה החדשה, ספורטיבית יותר מגרסת הסדאן ותתחרה בקיץ הקרוב בלקסוס RC וב-ב.מ.וו סדרה 4.
קאדילק חושפת היום (ג') בדטרויט את גרסת הקופה של ה-ATS החדשה, המכונית שתאפשר לקאדילק להתחרות בגרסאות הקופה של דגמי הספורט סדאן של המתחרות כגון סדרה 4 של ב.מ.וו או לקסוס RC החדשה.
קאדילק לא מסתירה את העובדה שהמתחרה אליה מכוונת ה-ATS היא ב.מ.וו סדרה 4 ולכן, כמו בסדרה 4, קאדילק ATS קופה מכוונת עוד יותר לנהג החובב מגרסת הסדאן. בסיס הגלגלים נשאר אמנם על 2,775 מ"מ, אך מספק הסרנים הורחב לטובת יציבות כיוונית משופרת, המתלים כיולו לתובת התנהגות כביש ספורטיבית יותר, בלמים מתוצרת ברמבו יהיו אחראיים על עצומת הבלימה וחלוקת המשקל, כמו בדגם הסדאן, אופטימלית עם יחס של 51/49 אחור/לפנים.
בנוסף, קאדילק מציעה לרוכשים חבילת ספורט אופציונלית "FE3” הכוללת כיול ספורטיבי יותר למתלים יחד עם בולמים אדפטיביים (Magnetic Ride), דיפרציאל מוגל החלקה מכני, היגוי מהיר יותר וחישוקי "18 עם צמיגי ספורט.
קאדילק לא מסתפקת רק בשדרוגים למערך המתלים וההיגוי ומשפרת בנוסף גם את המנועים: מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר מה-ATS סדאן זוכה בגרסת הקופה לתוספת של 14% למומנט העמוד כעת על 40.8 קג"מ ומתקבל בין 3,000-4,600 סל”ד, 90% מהמומנט המרבי זמין בין 2,000-5,600 סל"ד. ההספק המרבי נשאר זהה כמו בדגם הסדאן על 272 כ"ס ב-5,500 סל”ד. המנוע השני שיוצע עם הדגם הוא מנוע ה-3.6 ליטר V6 בהספק של 321 כ"ס ב-6,800 סל"ד ו-38.2 קג"מ ב-4,800 סל”ד.
קאדילק לא מפרסמת את נתוני הביצועים, אך רומזת שדגם הטורבו יסתפק בכ-5.6 שניות 0-96 קג"מ. בהמשך, קאדילק צפויה להציג גרסת ביצועים לדגם שתתחרה ב-M4 החדשה – ATS V.
קאדילק תציע את הדגם עם הנעה אחורית או כפולה AWD. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו' עם מנופי העברה מגלגל ההגה, את דגם הטורבו ניתן לקבל גם עם תיבת 6 הילוכים ידנית. קאדילק תחל בשיווקה של ה-ATS קופה בשוק האמריקאי לקראת קיץ 2014, לישראל היא צפויה להגיע לקראת סוף השנה.