פורד GT זוכה בדגמי 2020 לתוספת הספק, 660 כ"ס כעת, ולעוד מספר עדכונים, למנוע, למערכת הפליטה ועוד.
פורד מפתיעה את באי תערוכת שיקגו עם גרסה מעודכנת לשנת 2020 למכונית הספורט פורד GT. מנוע ה-3.5 ליטר V6 טווין טורבו של הדגם זכה למספר שדרוגים שאפשרו לפורד להעלות את ההספק המרבי מ-647 כ"ס ל-660 כ"ס.
השיפורים במנוע הושגו באמצעות סלילי הצתה משופרים, מצנם ביניים מוגדל ושיפור קירור המנוע באמצעות תכנון מחדש של כונסי האוויר בצידי הרכב (שיפור של 50% בספיקת האוויר) וקירור משופר לבוכנות. פורד עדכנה את כיול הבולמים כאשר בורר מצבי הנהיגה על מצב מסלול. מערכת פליטה מטיטניום של אקרופוביץ, שבעבר הייתה אופציה בלבד, כעת סטנדרט בדגם והיא קלה יותר ב-4 ק"ג ממערכת הפליטה הסטנדרטית של הדגם.
יחד עם העדכון לדגם, פורד מציגה גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת - GT Liquid Carbon - גרסה עם ציפוי לכה שקופה על מרכב הקרבון במקום צבע המכסה את הסיבים. בכדי לחזק את האפקט, גם חישוקי הגלגלים של הדגם עשויים מקרבון ואם הלקוח רוצה להוסיף עוד קצת כסף, ניתן לרכוש גם ברגי גלגלים מטיטניום. לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין 5 צבעים שונים לקליפרים, מגוון צבעים למראות הצד וחמישה שילובי צבעים לתא הנוסעים.
גם דגם המחווה ל-GT40 המקורית זוכת מרוץ הלה מאנס (פעמיים) זכתה למספר עדכונים בדגם 2020 וגם היא מוצעת עם חישוקי קרבון (כאן כאופציה בלבד).