אחת מכל 4 מכוניות שסיאט מוכרת היא מדגם הלאון, שהפכה לאחרונה לדגם הנמכר ביותר של סיאט והדור הראשון של הדגם שנמכר במעל מיליון יחידות.
בתחילת העשור הנוכחי סיאט עוד הייתה חברה מפסידה בסכנת סגירה, אך עם הצגתו של הדור השלישי של הלאון המשפחתית בסוף שנת 2012 הכל השתנה עבור המותג. כעת, סיאט מציינת מיליון יחידות שנמסרו מהדגם מאז שהוצג לראשונה, מה שהופך את הדגם לדגם הנמכר ביותר של המותג ולדגם שהדיח מראשות הרשימה את האיביזה אשר החזיקה במקום הזה בשלושים השנים האחרונות.
שיא המסירות של הדגם נרשם בשנת 2017 עם נתון מסירות של 170,000 יחידות ובחברה מציינים כי למרות שהדגם כבר וותיק, היא מצפה שגם בשנת 2019 הדגם ישמור על מספר דומה של מסירות. בסיום שנת 2012, עם תחילת השיווק של הלאון, סיאט רשמה הפסד של 149 מיליון אירו. את שנת 2018, ולא מעט בזכותה של הלאון, סיאט סיימה עם רווח שיא למות של 294 מיליון אירו.
השווקים אשר אחראים על הצלחתה של הלאון הם השוק הגרמני, שוק הבית הספרדי והשוק הבריטי שיחדיו אחראיים על מעל ל-57% ממכירות הדגם. מכל שלושת הדורות של הדגם סיאט מסרה 2,210,712 יחידות: 534,797 יחידות מהדור הראשון, 675,915 מהדור השני וכאמור, הדור השלישי כבר חצה את רף מיליון היחידת.
בשנה הבאה כבר נפגוש את הדור הרביעי של הלאון, שכמו הדגם הנוכחי יתבסס על המכלולים של הגולף, שיציג שדרוג משמעותי בלא מעט תחומים, במיוחד בתחום הטכנולוגי עם מערכות בטיחות מתקדמות חדשות ותא נוסעים הכולל תפעול באמצעות משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים. בתחום ההנעה אנחנו נפגוש לראשונה גרסאות היברידיות פלאג-אין לדגם ולפי השמועות, גם הקופרה הבאה תעשה שימוש ביחידת הנעה היברידית.