2021 קופרה אטקה החדש
2021 קופרה אטקה החדש.
2021 קופרה אטקה החדש
2021 קופרה אטקה החדש.

בתחילת החודש סיאט חשפה את דגמי 2021 המחודשים של סיאט אטקה וכעת, קופרה חושפת את הקופרה האטקה 2021 המחודש המבוסס כמובן על מתיחת הפנים של האטקה. קופרה אטקה הנוכחי הוצג בשנת 2018 והגיע לישראל רק בדצמבר 2019, אך סיאט אטקה הוצג עוד בשנת 2016 ולכן מתיחת הפנים לדגם הביצועים מגיעה מוקדם יחסית.

 

בתחום ההנעה אין שינויים והקופרה אטקה ממשיך עם אותו מנוע ה-2.0TSI מוכר המייצר הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. עם תיבת 7 הילוכים DSG והנעה כפולה 4Drive כסטנדרט, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.9 שניות (עם בבקרת יציאה מהמקום) ולמהירות מרבית של 247 קמ"ש.

ויזואלית, קופרה התקינה בדגם גריל קדמי מוגזם ואגרסיבי עוד יותר מזה של הדגם הנוכחי, יחד עם מסגרת גריל בולטת יותר ופנסים ראשיים חדשים הכוללים חתימת תאורת יום מעודכנת, זהה כמובן לזו של סיאט אטקה. מאחור נוכל למצוא פנסים מעודכנים עם תאורת מחוונים דינמית (גם בזו הראשית) וכן עדכון קל לחלקו התחתון של הפגוש. הקרת לוגו קופרה ממראות הצד ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ("19) משלימים את העדכון החיצוני לדגם. העיצוב החדש לפגושים הוסיף 10 מ"מ למידת האורך של הדגם העומדת כעת על 4,386 מ"מ, שאר המידות נותרו ללא שינוי עם רוחב של 1,841 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,630 מ"מ.

 

2021 קופרה אטקה
אגרסיבי יותר למראה.

כמו בסיאט אטקה, גם בקופרה אטקה נמצא בתא הנוסעים מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "9.2, ממשק גרפי חדש ומתקדם יותר, תפעול קולי טבעי וחיבור קבוע לרשת האינטרנט באמצעות eSIM. בנוסף נמצא גם גלגל הגה "קופרה" חדש הכולל (כאופציה) כפתור ההתנעה וכפתור מעבר מהיר למצב נהיגה "קופה", לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 מעודכן וגימור משודרג.

מושבי באקט ספורטיביים מוצעים כעת כסטנדרט וכך גם בולמים אדפטיביים (DCC). רשימת האופציות כוללת מערכת פליטה של אקרופוביץ' ומערכת בלימה משודרגת של ברמבו עם צלחות בלימה קדמיות בקוטר של 370 מ"מ. סיאט מדווחת כי היא עדכנה את כיול ההיגוי בדגם ואת תגובת המנוע לפקודה מדוושת התאוצה.

 

2021 קופרה אטקה תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים.

כמו בסיאט אטקה המחודש, גם כאן נמצא מפרט משודרג של מערכות בטיחות, בקרת שיוט אדפטיבית העושה שימוש במידע מהמצלמה הקדמית ומערכת הניווט בכדי להתאים את מהירות הנסיעה לתנועה ותוואי הנסיעה, מערכת קדם התנגשות הסוגרת את כל החלונות ומותחת מראש את חגורות הבטיחות, נהיגה סמי אוטונומית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה בטווח מורחב של 0 עד 210 קמ"ש, הבאת הרכב לעצירה מלאה במקרה שהנהג לא מגיב להתראות, ניטור תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטונומית בעת הצור ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.