רנו מרעננת את הטליסמן עם עדכון קליל לעיצוב, שדרוג משמעותי יותר לתא הנוסעים ובמבחר מנועים מעודכנים בהספקים של 120-200 כ"ס.
רנו מסירה את הלוט מעל דגמי 2020 המחודשים של הטליסמן, המשפחתית הגדולה של רנו שהוצגה לראשונה בשנת 2015 כמחליפת הלגונה ומתחרה מול פולקסווגן פאסאט, סקודה סופרב ועוד.
השינויים בחזית הדגם מינוריים במיוחד ומסתכמים בצלעות שונות במעט לגריל הקדמי ותוספת של פס כרום בחלקו התחתון הפגוש. מאחור נמצא יחידות תאורה מעודכנות ומודרניות למראה, מבוססות LED וכוללות תאורת מחוונים דינמית. את השינויים הקלים משלימים צבעי מרכב חדשים שנוספו למבחר ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים בקוטר של "17 עד "19. כאופציה, רוכשי הדגם יוכלו לבחור בתאורה ראשית מתקדמת LED Matrix.
תא הנוסעים זכה לקצת יותר שדרוגים, עם מחזיקי כוסות גדולים יותר, מראה מרכזית חסרת מראה, תאורת אווירה משודרגת, תוספת של משטח טעינה אלחוטי ועוד. כפי שפגשנו במגאן 2020 המחודשת, במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "9.3, ממשק שליטה חדש למערכת בקרת האקלים המפוצלת עם מסכים קטנים בבורר הטמפרטורה ולוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל של "10.2. בנוסף נמצא כפתורים חדשים על גלגל ההגה לשליטה נוחה יותר על מערכות הבטיחות המתקדמות ורוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מספר ריפודים חדשים למושבים, כולל שני סוגים של עור נאפה, גימור עץ חדש, ועוד.
כמו במגאן המחודשת, גם הטליסמן זכתה למערכת Motorway and Traffic Assistan המאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית בפקקים או בכביש המהיר בטווח של 0-160 קמ"ש. בקרת השיוט המתקדמת הזו התאפשרה בזכות התוספת של מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה. כמו בדגם היוצא, הטליסמן מוצעת עם מערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים (4Control), סטנדרט ברמת הגימור הגבוהה יחד עם בולמים אדפטיביים.
היצע המנועים בדגם זכה לעדכון מקיף כך שכעת הדגם ישווק עם מנוע 1.3 ליטר טורבו 160 כ"ס ו-27.5 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים EDC כפולת מצמדים, מנוע 1.8 ליטר טורבו, המוכר מהמגאן RS, בהספק של 225 כ"ס ו-30.6 קג"מ המשודך גם הוא לתיבת EDC-7. היצע מנועי הדידל כוללת את מנוע ה-1.7 ליטר Blue dCi החדש בהספקים של 120 כ"ס או 150 כ"ס או מנוע 2.0 ליטר Blue dCi בהספקים של 160 כ"ס או 200 כ"ס.
את הטליסמן המחודשת רנו תציג בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה וכמו במקרה של דגם טרום מתיחת הפנים, הסיכוי לפגוש את הדגם בישראל אפסי.