מרצדס מפרסמת את הפרטים המלאים על שתי גרסאות העל של שייטת האוטוסטרדות שלה.
בתחילת החודש, מרצדס חשפה פרטים ראשונים אודות הגרסאות החמות של ה-CL. כעת לפני החשיפה הרשמית בתערוכת פריז, מרצדס מפרסמת את רשימת המנועים והביצועים. כפי שסיפרנו לכם בחשיפה הראשונה, מנוע ה-6.2 ליטר AMG האטמוספרי, נכנס לדפי ההיסטוריה והוא מוחלף במנוע 5.5 ליטר V8 כפול מגדשים בהספק של 536 כ"ס ב- 5500 סל"ד ומומנט של 81.6 קג"מ, מה שמייצג עלייה של 18 כ"ס בהספק ולא פחות מ-17.4 קג"מ תוספת למומנט.
את המנוע הזה ניתו לרכוש בתוספת של חבילת ביצועים של AMG מה שמקפיץ את ההספק ל- 563 כ"ס ואת המומנט ל- 91.8 קג"מ. הביצועים לא נשארים "אדישים" להספק האדיר. 4.5 שניות 0-100 קמ"ש או 4.4 שניות בגרסת AMG, שתיהן תגענה למהירות מרבית של 250 קמ"ש כמובן מוגבלת אלקטרונית. למרות העליה בהספק לעומת המנוע הקודם, צריכת הדלק ירדה בכ-27% לפי מרצדס. CL63 מצויידת בתיבת 7 הילוכים "ספיד-שיפט" של AMG.
הגרסה הבכירה, CL65 AMG, מתברכת במנוע 6.0 ליטר V12 כפול מגדשים בהספק של 621 כ"ס, עליה של 17 כ"ס לעומת הדגם הקודם. המומנט לעומת זאת נשאר זהה ועומד על 102 קג"מ, מה שמספק ביצועים של 4.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 299 קמ"ש. CL65 AMG מצויידת בתיבת 5 הילוכים "ספיד-שיפט" של AMG.
כל גרסאות ה-AMG מקבלות שלוש מערכות חדשות כסטנדרט, היגוי ישיר, השם של מרצדס להיגוי מתקדם המשתנה לפי מהירות הנסיעה ומצב הנסיעה (קו ישר, דרכים מהירות ועיקולים ומהירות עירונית או חנייה). מערכת בקרת יציבות המפצה על רוחות צד ומערכת "היגוי בלמים וקטורי" כאן למעשה מרצדס חיברה את מערכת ההתראה לאיזורים מתים יחד עם בקרת היציבות. במקרה שהנהג בכל זאת סוטה מהנתיב והמערכת מזהה סיכוי התנגשות, מופעלים הבלמים בצד הנגדי לנתיב הבעייתי ומסיטים את הרכב בחזרה לנתיב.
רשימת האבזור לשני הדגמים היא בלתי נגמרת, הכוללת אביזרי נוחות ובטיחות לרוב.