6 דקות 35 שניות ו-186 אלפיות השנייה, זה הזמן שנדרש למרצדס AMG ONE להקיף את מסלול הנורבורגרינג הגרמני (20.88 ק"מ) ובכך לקבוע שיא הקפה חדש של המסלול לרכב חוקי לכביש הציבורי. אמנם קצת קשה לקרוא לרכב אקזוטי שכזה רכב סדרתי, אך הוא בהחלט עונה להגדרה הזו.
מרצדס AMG ONE עשתה את זה מהר יותר ב-3.65 שניות מהמחזיקה של השיא הקודם, גרסה משודרגת של פורשה 911 GT2 RS מבית סדנת השיפורים Manthey-Racing. במרצדס AMG מציינים כי בתנאים אופטימליים יותר ועם קצת יותר זמן על המסלול, היה ניתן לקבוע זמן הקפה מהיר יותר.
מרצדס AMG ONE אמנם נושאת תקינה והיא חוקית לכביש, אך בליבה היא מכונית מסלול טהורה עם טכנולוגיה היברידית שנלקחה ישירות מקבוצת הפורמולה 1 של AMG מרצדס וזה כולל שימוש במנוע 1.6 ליטר V6 טורבו שנלקח ישירות ממכונית הפורמולה 1 של מרצדס AMG, כאן בהספק שפוי יותר של 574 כ"ס. למנוע הזה מסייעים 4 מנועים חשמליים כאשר שניים מהם אחראיים ישירות על הנעת הגלגלים הקדמיים, מנוע הבנזין אחראי על הנעת הגלגלים האחוריים בלבד.
ההספק הכולל של המערכת הזו עומד על 1,063 כ"ס וזה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 2.9 שניות, 0-200 קמ"ש ב-7.0 שניות, 0-300 קמ"ש ב-15.6 שניות ולמהירות מרבית של 352 קמ"ש.
AMG ONE מבוססת כאמור על מכלולים וטכנולוגיה מעולם הפורמולה 1 ושם, המערכת ההיברידית משמשת רק כבוסט חשמלי קצר כאשר הסוללה נטענת רק באמצעות מערכת הבלימה הרגנרטיבית. על מסלולי גנרד פרי קצרים מרובי בלימות חזקות זה עובד מצוין, על מסלול כמו הנורבורגרינג זה קצת מורכב יותר שכן הוא כולל לא מעט מקטעים מהירים בהם הסוללה מתרוקנת הרבה לפני שלנהג ישנה הזדמנות להטעין אותה שוב באמצעות בלימה. נהג המבחן של מרצדס AMG ציין כי זה היה אתגר לבחור מתי נכון לעשות שימוש בבוסט החשמלי.