רנו פלואנס זוכה למתיחת פנים לדגם 2013, ביחד עם מנוע בנזין 1.6 ליטר חדש בהספק של 115 כ"ס ותיבת CVT רציפה.
רנו, חושפה את מתיחת הפנים לפלואנס 2013 החדשה/מחודשת, בתערוכת הרכב של איסטנבול-טורקיה, שם גם מיוצרת הפלואנס (בורסה).
העיצוב החיצוני של הפלואנס לא השתנה מהותית בדגם 2013, כאשר עיקר השינוי החיצוני מתרכז בחזית חדשה המתאפייינת בגריל רחב הנמתח בין הפנסים הראשיים עם סמל רנו בענק במרכזו, בהתאם לשפת העיצוב החדשה של רנו כפי שניתן לראות גם בקליאו החדשה.
הפגוש הקדמי חודש גם הוא וכולל כעת תאורת RDL (תאורת יום) מסוג LED. מאחור, הפנסים עודכנו ומסכמים את השינוי החיצוני אלו חישוקים קלים בעיצוב חדש.
בתא הנוסעים, גם כן אין שינוי רב ואת עיקר ההבדלים תמצאו בלוח שעונים חדש לחלוטין, הכולל מד מהירות דיגיטלי ומסך גדול עבור מחשב הדרך. בנוסף ללוח השעונים, תמצאו מערכת שמע חדשה, עם מעט כפתורים שנראית קלה ופשוטה יותר לתפעול לעומת זו של הדגם הנוכחי.
החידוש העיקרי בפלואנס 2013 החדשה, הוא מנוע 1.6 ליטר חדש בהספק של 115 כ"ס לעומת 110 בדגם הנוכחי ועוד יותר חשוב מכך, זו קבלתה של תיבת הילוכים CVT X-Tronic רציפה של ניסאן. במקום תיבת ה-4 הילוכים אוטו' המיושנת של הדגם הנוכחי. התוצאה? שיפור ניכר בצריכת הדלק שעומדת על 15.6 ק"מ לליטר לעומת 13.0 ק"מ לליטר של הדגם הנוכחי היוצא.
מנוע הטורבו דיזל 1.5 ליטר 110 כ"ס, עדיין ימשיך לשרת את הפלואנס. אל היצע מנועי הדיזל נוסף מנוע dCi 130 בהספק של 130 כ"ס המציע צריכת דלק של 21.8 ק"מ לליטר.
בתחום האבזור, דגם הבסיס משתדרג בדיבורית BT וכניסת USB וברמות האבזור הגבוהות יותר ישנו מסך מרכזי עם מערכת המולטימדיה החדשה של רנו-R-Link.