חברת לובינסקי, יבואנית מותגי הרכב פיג'ו, סיטרואן, DS, אופל ו-MG בישראל, תקיים ימי מכירות דיגיטליים מיוחדים למותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-MG בישראל תחת הסלוגן "GET DIGITAL" לתהליך מכר דיגיטלי מלא. במסגרת ימי המכירות יוצעו הדגמים השונים בהנחות משמעותיות של 6,000 עד 16,000 שקל.
ימי המכירות המיוחדים יערכו במשך 200 שעות בין ה-8 ביוני בשעה 9:00 ועד ה-16 ביוני בשעה 17:00. פרק הזמן מצוין בשעות, היות והלקוח יכול לבצע רכישה דיגיטלית 24/7 ללא מגבלה של שעות פתיחה או ימי שבתון. לכל אורך זמן זה, יכולים הלקוחות לבצע את הרכישה באופן דיגיטלי מלא ואף לקבל מענה במידה ויזדקקו לו, גם בשעות הלילה. אתר המכר הראשי (יהיה פעיל בעת תחילת המבצע): http://camp.lubinski.co.il/VirtualTour
מחירי מבצע לדוגמה:
סיטרואן:
C3 1.2 טורבו בנזין ברמת גימור 'שיין פק' תוצע ב-93,490 שקל במקום 103,490 שקל
C3 איירקרוס 1.2 ל' טורבו בנזין 130 כ"ס ברמת גימור 'שיין פק' תוצע ב-114,990 שקל במקום 124,990 שקל
C5 איירקרוס 1.5 ל' טורבו דיזל ברמת גימור FEEL יוצע ב-142,990 שקל במקום 152,990 שקל
C5 איירקרוס 1.6 ליטר טורבו בנזין ברמת 'שיין פק' יוצע ב-166,990 שקל במקום 179,990 שקל
פיג'ו:
208 1.2 ל' טורבו בנזין ברמת גימור 'אקטיב' תוצע ב-89,990 שקל במקום 105,990 שקל
2008 1.2 ל' טורבו בנזין ברמת גימור 'פרימיום' תוצע ב-129,990 שקל במקום 134,990 שקל
3008 1.2 ל' טורבו בנזין ברמת גימור 'אקטיב' יוצע ב-142,990 שקל במקום 152,990 שקל
3008 1.5 ל' טורבו דיזל ברמת גימור 'פרימיום' יוצע ב-172,990 שקל במקום 182,990 שקל
אופל
קורסה 1.2 ל' טורבו בנזין ברמת גימור 'אדישן פלוס' (100 כ"ס) תוצע ב-95,990 שקל במקום 105,990 שקל
קרוסלנד X 1.2 ל' טורבו בנזין 110 כ"ס ברמת גימור Enjoy יוצע ב-105,990 שקל במקום 119,990 שקל
גרנלנד X 1.2 ל' טורבו בנזין 130 כ"ס ברמת גימור Enjoy יוצע ב-137,990 שקל במקום 151,990 שקל
MG:
ZS 1.0 טורבו בנזין ברמת גימור 'נט-אפ' תוצע ב-101,111 שקל במקום 107,777 שקל
ימי המכירות הדיגיטליים, מתאפשרים תודות להשלמת אתרי סחר של לובינסקי (E-COMMERCE) ייעודיים וייחודיים אשר לא רק מאפשרים תהליך רכישה מלא לדגמי החברה, אלא מנגישים עבור הקונים מידע עשיר, עם אפשרויות להזמנת נהיגת מבחן, אפיון מלא של הרכב ואף שיחה עם נציג המכירות.
2008 החדשה שהושקה בתהליך דיגטלי מלא ומכרה מאז ההשקה יותר מ-300 כלי רכב בזמן משבר הקורונה, מתוכם כ-50% דרך אתר הדיגיטל ודגם MG ZS שנמכר בתהליך דיגיטלי מלא בשנתיים האחרונות, היקנו ללובינסקי את הידע והניסיון בתהליכי מכירה דיגיטליים המאפשרים כעת לבצע את קפיצת המדרגה לקיום ימי מכירות דיגיטליים, בפעם הראשונה בענף הרכב הישראלי.