שברולט תציע את המאליבו החדשה עם מערכת הנעה היברידית בעלת צריכת דלק של כ-19 ק"מ לליטר שתאפשר לה להתחרות בקאמרי ההיברידית.
לקראת החשיפה של שברולט מאליבו 2016 החדשה בתערוכת ניו יורק הנפתחת השבוע, שברולט מציגה את מערכת ההנעה ההיברידית שתשרת את הדגם. זו הפעם הראשונה ששברולט מציעה גרסה היברידית לדגם, גרסה שתאשר לה להתחרות בגרסה ההיברידית המצליחה של טויוטה קאמרי.
לפי שברולט, מערכת ההנעה ההיברידית של הקאמרי עושה שימוש בטכנולוגיה שפותחה עבור שברולט וולט 2016 החדשה ולפי החברה המאליבו ההיברידית תציע צריכת דלק של "מעל ל-19 ק"מ לליטר".
מערכת ההנעה ההיברידית של המאליבו מבוססת על מנוע בנזין חדש בנפח 1.8 ליטר המצויד בהזרקת דלק ישירה והנעזר בשני מנועים חשמליים שנלקחו מהוולט לאחר התאמות קלות. ההספק הכולל של המערכת עומד על 182 כ"ס. מנוע הבנזין עושה שימוש במערכת מחזור גזי פליטה (EGHR), לראשונה בשברולט, מערכת המאפשרת לנצל את גזי הפליטה החמים לטובת לחימום המנוע בדקות הראשונות של הנסיעה – טכנולוגיה המשפרת את צריכת הדלק במיוחד במזג אוויר קר.
המאליבו ההיברידית מצוידת בסוללת ליתיום-יון המורכבת מ- 80 תאים בקיבולת של 1.5kWh. לפי שברולט, המאליבו ההיברידית מסוגלת לנסוע על חשמל בלבד עד למהירות מרבית של 88 קמ"ש כאשר מנוע הבנזין נכנס לפעולה במהירויות גבוהות יותר או תחת עומס כגון האצה וכו'. בשברולט לא מציינים עדיין מה טווח הנסיעה החשמלי על בסיס הסוללה בלבד, אך בהתאם לקיבולת הסוללה ניתן להניח שלא מדובר ביותר מכמה קילומטרים בודדים.