ריינג' רובר ההיברידי-דיזל יציע צריכת דלק מרשימה של 15.6 ק"מ לליטר. המערכת ההיברידית תוצע גם בדגם הספורט.
לנד רובר חושפת לראשונה את הפרטים הטכניים על הגרסאות ההיברידיות לריינג' רובר וריינג' רובר ספורט. את הגרסאות ההיברידיות לשני הדגמים לנד רובר תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה ובמקביל, בכדי להוכיח את יכולות הדגם, לנד רובר תצא עם שני הדגמים למסע בן 16,000 ק"מ מצרפת ועד למפקדת לנד רובר-יגואר שבהודו.
המערכת ההיברידית של הריינג' רובר מבוססת על מנוע הדיזל TDV6 של הדגם המשולב עם מנוע חשמלי בהספק של 50 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 335 כ"ס ו-71.3 קג"מ וכמו הדגם הרגיל, גם כאן הכוח אל ארבעת הגלגלים עובר דרך תיבת 8 הילוכים אוטו' של ZF.
הביצועים טובים יותר מאלו של דגם הדיזל עם 6.9 שניות 0-100 קמ"ש (ריינג' רובר ספורט: 6.7 ש') ומהירות מרבית של 217 קמ"ש (ספורט: 225 קמ"ש). צריכת הדלק המשולבת מרשימה לרכב גדול וכבד שכזה עם 15.6 ק"מ לליטר, זאת לעומת 13.3 לדגם הדיזל.
המערכת ההיברידית מוסיפה למשקל הריינג' רובר רק 120 ק"מ מה שמעמיד את משקל הריינג' רובר ההיברידי על 2394 ק"מ ואת זה של דגם הספורט ההיברידי על 2372 ק"ג. נסיעה על בסיס המנוע החשמלי בלבד אפשרית עד לטווח של 1.6 ק"מ ועד למהירות של 50 קמ"ש.
לפי לנד רובר, לא בוצעו שום פשרות בדגם והוא מציע את אותן יכולות כביש ושטח של הדגמים הרגילים ובנוסף המערכת ההיברידית לא גונבת נפח מתא המטען שעדיין מציעה גלגל חלופי בגודל מלא ושני מושבים נוספים מאחור (5+2).
ריינג' רובר החדש (הגרסה הרגילה):