2020 קיה אופטימה החדשה
קיה אופטימה החדשה.
2020 קיה אופטימה החדשה
קיה אופטימה החדשה.

לקראת ההשקה בחודש הבא, קיה חושפת תמונות רשמיות של האופטימה החדשה המציגה בנוסף את שפת העיצוב החדשה של החברה.

 

לאחר שחשפה בחודש שעבר מספר איורים של הדגם, קיה חושפת כעת את העיצוב החיצוני של האופטימה 2020 החדשה במפרט לשוק הבית המקומי (שם היא משווקת כקיה K5). האופטימה החדשה תשווק בקוריאה כבר בחודש הבא, בשאר העולם זה יקרה במהלך המחצית הראשונה של 2020.

 

קיה אופטימה החדשה מציגה עיצוב ספורטיבי דמוי קופה ולפי קיה היא מציגה במקביל את שפת העיצוב החדשה של המותג ובמיוחד, את האבולוציה העדכנית של גריל "אף הנמר" עם עיצוב רחב ותלת ממדי הנמתח ומשתלב בפנסים הראשיים. אלו האחרונים מבוססי LED ותחומים בתאורת יום בעיצוב "פעימת לב" המעניקה לדגם חתימת תאורה ייחודית.

 

קיה אופטימה החדשה 2020
תאורה במוטיב פעימות הלב.

הפגושים זכו לעיצוב אגרסיבי וספורטיבי למדי, אך יתכן כי כאן מדובר בעיצוב ייחודי לשוק הקוריאני כפי שקיה עשתה עם הדור היוצא של הדגם. מאחור אנחנו פוגשים אלמנט תאורה המחבר את שני הפנסים מאחור לכדי יחידה אחת הנמתחת לכל רוחבה של המכונית, אלמנט הצפוי לאפיין רבים מדגמי קיה (ויונדאי). גם התאורה מאחור עושה שימוש במוטיב פעימות הלב אותו פגשנו בחזית.

 

האופטימה החדשה גדולה ורחבה יותר מהדגם אותו היא מחליפה עם תוספת של 50 מ"מ לאורך לכדי 4,905 מ"מ ותוספת של 25 מ"מ לרוחב לכדי 1,860 מ"מ. גם בסיס הגלגלים גדל באופן משמעותי מ-2,805 מ"מ ל-2,850 מ"מ, תוספת של 45 מ"מ. מידת הגובה, כמו בדגמים חדשים רבים, קוצצה ב-20 מ"מ לכדי גובה של 1,445 מ"מ - בכדי להעניק לדגם מראה רחב ונמוך המאפיין רכבים ספורטיביים.

 

קיה אופטימה 2020 תא הנוסעים איור
מודרני ונקי.

קיה לא חושפת עדיין את תא הנוסעים, אך בפעם הקודמת היא חשפה איור המציג את תא הנוסעים החדש של הדגם, שם נפגוש עיצוב מינימליסטי ובעיקר טכנולוגי ואיכותי יותר מזה של הדגם הנוכחי, כולל תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומערכת מולטימדיה "10.25 חדשה.

 

קיה לא מספרת לנו על יחידות ההנעה של הדגם, אך ניתן לצפות שבשלב ההשקה לפחות נמצא את אותם המנועים של יונדאי סונטה החדשה, כולל את יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של יונדאי/קיה אשר הוצגה עם הסונטה הייבריד החדשה בחודש יולי האחרון.

 

2020 קיה אופטימה החדשה
תצויד במנועים ממשפחת מנועי SmartStream.

 בתחום מנועי הבנזין נפגוש את הדור החדש של מנועי יונדאי/קיה ממשפחת מנועי SmartStream. היצע מנועי הבנזין צפוי לכלול מנוע 2.5 ליטר GDI Smartstream הפועל במחזור אטקינסון ומייצר הספק מרבי של 190 כ״ס ומומנט מרבי של 24.9 קג״מ. מנוע נוסף הוא מנוע 1.6 ליטר טורבו T-GDI Smartstream חדש עם הספק מרבי של 180 כ״ס ומומנט מרבי של 26.9 קג״מ. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים Smartstream אוטומטית חדשה. בשוק הקוריאני הסונטה החדשה משווקת גם עם מנוע 2.0 ליטר Smartstream בהספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 20 קג"מ.

יחידת ההנעה ההיברידית תהיה זהה ליחידת ההנעה שהוצגה עם הסונטה הייבריד החדשה, זו עושה שימוש במנוע 2.0 ליטר Smartstream חדש שפותח במיוחד לשימוש במערכת הנעה היברידית (GDi HEV) עם הספק מרבי של 152 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 19.2 קג"מ ב-5,000 סל"ד. המנוע החשמלי נותר ללא שינוי עם 51 כ"ס ו-20.9 קג"מ, יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 195 כ"ס. מערכת ההנעה הזו משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטו', ללא ממיר מומנט, שזכתה למספר שדרוגים כולל מערכת Active Shift Control המתאמת באופן מהיר ומדויק יותר בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.