בחסות המשרד לרישום רכב חדש בסין אנחנו שוב נחשפים לדגם חדש טרום השקתו הרשמית, הפעם מדובר בניאו ET5 אסטייט, גרסת סטיישן לניאו ET5 סדאן שהיא המתחרה של ניאו לטסלה מודל 3. ניאו ET5 אסטייט מכוונת לשוק אחד ויחיד, השוק האירופי בו מרכב הסטיישן הוא תצורת מרכב פופולרית מאוד.
לניאו ET5 אסטייט אורך של 4.79 מטר, רוחב של 1.96 מטר ובסיס גלגלים של 2.88 מטר, כלומר זהה בגודלה לדגם הסדאן רק שכאן הגג נמתח עוד קצת לאחור לתצורת סטיישן עם דלת חמישית. סביר להניח כי נפח תא המטען לא שונה במיוחד, אך קשה להתחרות בשימושיות של סטיישן בכל הקשור לנוחות השימוש בתא המטען והיכולת להעמיס חפצים גדולים בקלות רבה בזכות פתח הטענה גדול.
יחידת ההנעה החשמלית של הניאו ET5 אסטייט זהה לזו של דגם הסדאן, כלומר שני מנועים חשמליים היוצרים יחדיו מערכת הנעה כפולה בהספק כולל של 485 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ, בדגם הסדאן זה מאפשר להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.0 שניות.
כמו בדגם הסדאן גם כאן הרוכשים יכולים לבחור באחת משתי סוללות: 75kWh המאפשר בדגם הסדאן טווח של 445 ק"מ בתקן WLTP או 100kWh המאפשרת טווח נסיעה של 580 ק"מ. כמו כל דגמי ניאו, גם כאן ישנה אפשרות להיכנס לתחנת החלפת סוללה ולצאת עם סוללה מלאה לאחר מספר דקות בלבד. טעינה מהירה אפשרית עד להספק של 150kW.