החל משנת 2016, סובארו תעבור לשימוש בפלטפורמה מודולרית חדשה שתשמש את כל דגמי המותג, מנועי הזרקה ישירה חדשים וכן תציג רכב פנאי 7 מושבים כמחליף לטרייבקה.

סובארו ויזיב קונספט

סובארו השיגה את יעדי המכירות שלה כשנתיים מוקדם מהצפוי ונשיא חברת האם FHI, יוסוקאי יושינאגה, ניצל את ההזדמנות בכדי לפרוס את התוכנית העסקית של סובארו עד לסוף העשור ועיקרה, הגדלת מכירות המותג ב-20% עד שנת 2020 ושיפור הרווחיות, זאת למרות שכבר כיום סובארו בעלת רווח תפעולי מהגבוהים בתעשיית הרכב - 12.7%.

 

בכדי לעמוד ביעד המכירות, כ-1.1 מיליון רכבים עד 2020, יחד עם הפחתת עלויות הייצור, החל משנת 2016, סובארו תעבור לשימוש בפלטפורמה מודולרית חדשה SGP-Subaru Global Platform אשר תשמש את כל דגמי המותג. הדגם הראשון שיעשה שימוש בפלטפורמה החדשה הוא הדור הבא של האימפרזה שיוצג במהלך 2016.

 

למרות שסובארו הציגה לאחרונה כמה דגמי קונספט מעניינים, היא רומזת רק על דגם חדש אחד שיצטרף להיצע הדגמים שלה בעתיד – רכב פנאי 7 מושבים כמחליף לטרייבקה. הדגם צפוי להיכנס לפס הייצור רק בין השנים 2016-2020, אחת הסיבות לכך היא שרק בשנת 2016 סובארו תפסיק לייצר את הקאמרי עבור טויוטה צפון אמריקה וכך תתפנה עבורה קיבולת ייצור של 100,000 רכבים בשנה.

 

בתחום המנועים ובכדי לעמוד בתקנות הזיהום ההולכות ומחמירות, סובארו תציג משפחת מנועים חדשה עם הזרקת דלק ישירה ומערכת די-אקטיבציה של הצילינדרים (צילינדר לפי דרישה) כאשר היעד של סובארו הוא מנועים בעלי נצילות תרמית של מעל ל-40%. חלק ממנועי הטורבו העתידיים של סובארו, הוצגו השנה עם הסובארו לברוג' (אימפרזה סטיישן) המשווקת ביפן בלבד. מנועי הטורבו העדכניים כוללים מנוע 1.6 טורבו DIT עם 170 כ"ס ו-25.5 קג"מ ומנוע 2.0 טורבו עם 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ.

 

בנוסף לכך, סובארו תציע את חלק מדגמיה עם מערכת הנעה היברידית נטענת. המערכת תתבסס על טכנולוגיה של טויוטה שבבעלותה 17% ממניות סובארו.

 

השוק הצפון אמריקאי הוא עדיין שוק היעד העיקרי של סובארו כשוק האחראי כיום לכ-50% ממכירות המותג. בשוק זה סובארו צופה לעלות מכ-478 אלף יחידות כיום לכדי כ-600,000 יחידות עד 2020.

תגיות: סובארו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.