מרצדס GLE קופה החדש ישווק בשלב הראשון עם מנועי דיזל בהספקים של 272-330 כ"ס או בדגם הביצועים GLE 53 עם 435 כ"ס ונתון תאוצה של 5.3 שניות.
כשנה לאחר שהציגה את ה-GLE החדש, מרצדס חושפת כעת את ה-GLE קופה, גרסת הקופה של הדגם המתחרה מול ב.מ.וו X6, שהוצג גם הוא לאחרונה בדגם חדש. מרצדס חושפת במקביל את הגרסאות הרגילות של ה-GLE קופה יחד עם גרסת הביצועים GLE 53 AMG קופה. מכלמוביל מרצדס נמסר כי את ה-GLE קופה החדש נפגוש בישראל במהלך הרבעון השני של 2020.
כמו במקרה של ה-GLE, גם ה-GLE קופה החדש מציג עיצוב שהוא אבולוציה לדגם היוצא, מודרני ומלוטש יותר למראה עם תאורת LED מתקדמת וחישוקי "19-"22 בעיצובים חדשים, בזכות המידות השונות הפרופורציות מוצלחות יותר והמראה, במיוחד מאחור, הרמוני יותר. בהשוואה לדגם היוצא, GLE קופה החדש ארוך יותר ב-39 מ"מ, רחב יותר ב-7 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 20 מ"מ. GLE קופה קצר ב-60 מ"מ ונמוך ב-56 מ"מ מה-GLE הסטנדרטי. נפח תא המטען בדםג עומד על 655 ליטר (תוספת של 70 ליטר) ועד ל-1,790 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.
תא הנוסעים זהה כמובן למה שכבר פגשנו ב-GLE החדש, שדרוג משמעותי מאוד מהדגם היוצא בכל הקשור לאיכות חומרים, עיצוב וטכנולוגיה. שני מסכי "12.3 צמודים המשרתים את לוח המחוונים ואת מערכת המולטימדיה MBUX המתקדמת של מרצדס. מרצדס מדווחת כי המרווח לנוסעים בדגם שודרג בכל הממדים לעומת הדגם היוצא.
בתחום ההנעה, מרצדס GLE קופה ישווק בשלב הראשון עם שני מנועי דיזל ומנוע בנזין אחד, כולם משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה 4MATIC או 4MATIC+ עם תעדוף ברור לציר האחורי בדגם הביצועים GLE53. דגמי הדיזל מצוידים במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו עם 272 כ"ס ו-61.2 קג"מ בדגם GLE350d קופה או 330 כ"ס ו-71.3 קג"מ בדגם GLE400d.
דגם הביצועים GLE 53 מצויד במנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו בהספק מרבי של 435 כ"ס ומומנט מרבי של 53.1 קג"מ המתקבל בין 1800-5800 סל"ד. המנוע נעזר במערכת EQ BOOST המוסיפה בעת הצורך 22 כ"ס 25.5 קג"מ. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.3 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
GLE קופה מצויד כסטנדרט במתלי אוויר, לקוחות הדגם יוכלו לשדרג למערכת E-Active Body Control השולטת על כל גלגל בנפרד ונעזרת במצלמה הקדמית ומערכת הניווט בכדי להתאים מראש את כיול המתלים. כיול המתלים הבסיסי ב-GLE קופה ספורטיבי יותר מזה שב-GLE הסטנדרטי המכוון בעיקר לנוחות.