למעט הסיוויק החדשה אשר זכתה בציון של 4 כוכבים, כל שאר הדגמים שנבחנו, כולל ה-i30 והאיביזה החדשות, זו בציון מלא של 5 כוכבים.
ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP מפרסם את תוצאות סבב מבחני הריסוק שערך עבור הדגמים הבאים: הונדה סיוויק החדשה, פולקסווגן ארטאון (מחליפת ה-CC), יונדאי i30 החדשה, אלפא רומיאו סטלביו, אופל אינסיגניה החדשה וסיאט איביזה החדשה. למעט הסיוויק החדשה אשר זכתה לציון של 4 כוכבים, כל שאר הדגמים זכו בציון מלא של 5 כוכבים.
הסיוויק החדשה מצוידת כסטדרט (גם בישראל) במערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב ועוד. בהגנה על נוסעים בוגרים הדגם זכה בציון גבוה של 92%, אך הסיבה העיקרית להורדת הכוכב היא בשל הגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור (67% בלבד). לפי הארגון, כרית הווילון בדגם לא רחבה מספיק כך שבמקרה של תאונת צד, ראש הילד (היושב על בוסטר) פספס את הכרית ופגע במסגרת החלון מה שעלול לגרום לפגיעת ראש חמורה. סביר להניח כי הונדה תטפל בנושא ותתקין כרית אוויר חדשה ורחבה יותר.
כאמור, שאר הדגמים שנבחנו, כולל שני דגמים משמעותיים לשוק המקומי שלנו, האיביזה וה-i30 החדשות, זכו במצוין מלא כאשר בכל הדגמים נמצא מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט (כמובן שלא מובטח שהדגמים ישווקו במפרט בטיחות זהה גם בישראל).
הארגון ביצע מבחן חוזר לפורד מוסטנג, זאת לאחר שבסיבוב הקודם הדגם זכה לציון עלוב של 2 כוכבים בלבד. פורד לא שינתה את מבנה הרכב אך היא כן התקינה מערכת בלימה אוטונומית כסטנדרט. התוספת הזו אמנם עזרה לדגם לקבל את הכוכב השלישי, אך לדגם עדיין ביצועים גרועים במבחני הריסוק, במיוחד בהגנה על ילדים או בוגרים מאחור עם ציון של 32% בלבד (בהגנה על ילדים).