מרצדס חושפת בבכורה עולמית את ה- C קלאס אול-טריין (All-Terrain), גרסה מוגבהת עם הנעה כפולה ל- C קלאס סטיישן החדשה שתתחרה בעיקר מול דגמים כגון וולוו V60 קרוס קאנטרי ואודי A4 אולרוד. לעומת וולוו ואודי, מרצדס נכנסה מאחור לסגמנט הזה של רכבי סטיישן מוגבהים עם הנעה כפולה, היא עשתה זאת לראשונה רק בשנת 2017 כאשר הציגה את ה- E קלאס אול-טריין וכעת, לראשונה גם כן, היא עושה זאת עם ה- C קלאס.
בכדי לאפשר לדגם לרדת בבטחה לשבילים, מרצדס הגביה את המרכב ב-40 מ"מ לעומת ה- C קלאס סטיישן הרגילה, הוסיפה מערכת הנעה כפולה 4MATIC ושני מצבי שטח לבורר מצבי הנהיגה, התקינה בולמים חדשים שהותאמו במיוחד לדגם וחיזקה את מפרק ההיגוי. מערכת ההנעה הכפולה שבדגם מאפשרת העברה של עד 45% מהכוח אל הציר הקדמי ועד 55% לציר האחורי. הדגם נשען כסטנדרט על חישוקי "17 אותם יוכלו הרוכשים לשדרג לחישוקי "18 או "19, כולם בעיצוב ייחודי לדגם.
רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מנועי בנזין ודיזל, ארבעה או שישה צילינדרים, כולם עם סיוע חשמלי של מערכת מיקרו-היברידית 48V. כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית. בשלב זה מרצדס לא מפרסמת נתוני ביצועים.
לדגם כושר גרירה של עד 1800 ק"ג וכאופציה ניתן לשדרג את מערכת בקרת היציבות לתמיכה ייעודית בנגרר המונעת מצבים מסוכנים בהם הנגרר נכנס לתנודה בלתי נשלטת היכולה להסיט את הרכב ממסלולו, ובמקרי קיצון אף לגרום להתהפכות, וכן למערכת חניה אוטומטית התומכת בנגרר. אם הנהג מעדיף לנהג את הרכב לאחור בעצמו, מערך מצלמות יציג לנהג על המסך המרכזי פסי הכוונה לכיוון הנגרר למקום הרצוי.
בצד הויזואלי הדם זכה לעיצובים ייחודיים לפגושים מלפנים ומאחור ולפלסטיקה סביב בתי הגלגלים המעניקים לדגם מראה קשוח יותר של רכב פנאי. תא הנוסעים מצויד ברמת הגימור Avantgarde כסטנדרט ולרוכשים ישנה אפשרות בחירה מבין מספר שילובים של שחור וחום לתא הנוסעים. במערכת המולטימדיה ("10.25) או בלוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) ישנה תצוגה ייעודית לשטח. את הפנסים הראשיים ניתן לשדרג לתאורה דיגיטלית, כמו ב- S קלאס, אשר זכתה בדגמי אול-טריין למצב תאורת שטח ייחודי המאפשר אלומה רחבה יותר ועוצמתית יותר.