עם מנוע 1.6GDI ומגדש טורבו, יונדאי שולחת את ה-ולוסטר להתחרות בשירוקו 2.0TSI על אדמת אירופה.
אמרנו בעבר שיונדאי תצייד את ה-ולוסטר לשוק האירופאי במנוע 1.6GDI ליטר טורבו, בנוסף למנוע ה- 1.6GDI בהספק של 140 כ"ס שבעיקר אמור להציג חיסכון בצריכת הדלק. בתערוכת סיאול האחרונה בדרום קוריאה, חשפה יונדאי את הנשק החדש שלה לשוק האירופאי באמצעותו תתחרה בפולקסווגן שירוקו 2.0TSI.
מנוע הטורבו החדש בעל נפח של 1,591 סמ"ק, מייצר הספק של 208 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט של 27 קג"מ המתקבל בין 1,600-5,000 סל"ד. לשם ההשוואה, מנוע ה-2.0TSI בעל הספק של 200 כ"ס בין 5,100-,6,000 סל"ד ו-28.4 קג"מ בתחום של 1,700 סל"ד ל-5,000 סל"ד. ה-ולוסטר טורבו, כמו השירוקו, מצויד בתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים.
יונדאי ולוסטר צפויה לנחות בישראל עוד השנה לקראת אוקטובר 2011.