בספטמבר 2021 טסלה מודל S פלייד קבעה את זמן ההקפה המהיר ביותר לרכב חשמלי סדרתי על מסלול הנורבורגרינג, 7:35.6 דקות, אך חצי שנה לאחר מכן פורשה עלתה שוב על המסלול הזה (20.83 ק"מ) עם הטייקן טורבו S ושיפרה את השיא הזה ב-2 שניות.
מה שהיה חסר למודל S פלייד זו בעיקר מערכת בלימה עמידה יותר לנהיגת מסלול וצמיגים דביקים יותר, את כל זה, יחד עם חישוקים "20 קלים יותר ונוזל בלימה עמיד לטמפרטורות גבוהות יותר, לקוחות טסלה יכולים לקבל כעת עם חבילת הביצועים המוצעת ללקוחות הדגם תמורת סכום של $15,000 - $20,000.
עם החבילה הזו, ושלושת המנועים החשמליים שלה המפיקים 1020 כ"ס, המודל S פלייד הצליחה לקבוע שיא הקפה חדש לרכב חשמלי סדרתי - 7:25.23 דקות. יש לציין כי הזמן הזה הוא על הגרסה הקצת קצרה יותר של המסלול, 20.6 ק"מ, כך שמדובר בשיפור של כ-5 שניות בלבד לעומת המודל S פלייד הסטנדרטית (7:30.9).
חבילת הביצועים המלאה של המודל S פלייד כולל:
- מערכת בלימה קרמית עם צלחות בקוטר ענק של 410X40 מ"מ מלפנים ו- 410X32 מ"מ מאחור
- קליפרים מחושלים (קלים יותר) עם שש בוכנות מלפנים ו-4 מאחור
- רכיבי עדכון לבלם היד
- נוזל בלמים משודרג לעמידה בטמפרטורות גבוהות יותר
- חישוקי סגסוגת "20 מדגם Zero-G
- צמיגי Goodyear Supercar 3R במידות של 285/35 מלפנים ו-305/0 מאחור - רחבים יותר מהמקוריים