ניסאן מוסיפה לדגם 2012 של ה-GT-R עוד 20 כ"ס, פחות מ-3 שניות 0-100 קמ"ש וגרסת מתלים אסימטרית להגה בצד שמאל.
רק לפני שנה, ניסן העבירה את ה-GT-R מתיחת פנים מקיפה לדגם 2011 וכבר כעת היא מציגה שיפור נוסף לדגם 2012 לו מטרה אחת עיקרית (שלא נאמרת בפה מלא), להשיג זמן תאוצה של פחות מ-3 שניות 0-100 קמ"ש.
השיפור המהותי ביותר בדגם 2012 של ניסאן GT-R, הוא במנוע. מנוע ה-V6 כפול המגדשים בנפח של 3.8 ליטר, זכה לשיפור במערכת יניקת האוויר ובמערכת הפליטה, אשר סך השינויים הביא לתוספת הספק 20 כ"ס ב-6,200 סל"ד העומד כעת על 550 כ"ס ושיפור של 2.04 קג"מ במומנט, העומד כעת על 64.42 קג"מ המתקבל בין 3,500-5,800 סל"ד.
מעבר למנוע, ניסאן ביצעה חיזוקים בשלדה בכדי להעביר לנהג יותר תחושה מהרכב ובכדי להתמודד עם תוספת ההספק והמומנט. במערכת המתלים האדפטיבית, הותקנו חיישני תאוצה חדשים ומדויקים יותר וגם תיבת ששת ההילוכים כפולת המצמדים שופרה במעט.
ניסאן GT-R מתוכננת בבסיסה עבור השוק היפני והבריטי שם ההגה נמצא בצד ימין של הרכב. כתוצאה מכך, במדינות בהן משווקת ה-GT-R עם הגה שמאלי, יש חוסר איזון קל של מסת הרכב בציר הרוחב. לכן, ניסאן תשווק את דגם 2012 עם מערכת מתלים אסימטרית המפצה על חוסר האיזון הזה בדגמים עם הגה שמאלי.
רמת האבזור הבסיסית שופרה במעט בדגם 2012 עם תוספת של מצלמת נסיעה לאחור ושיפור של מערכת השמע מבית BOSE.