הג'ולייטה QV 2014 המחודשת מוצעת עם תיבת TCT בלבד ומנוע 1.750 טורבו 240 כ"ס שנלקח מה-4C, כל זאת במחיר תחרותי מבעבר של 219,900 שקל.
סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו בישראל, משיקה את הג'ולייטה תלתן ירוק 2014 החדשה/מחודשת, גרסת הביצועים של הג'ולייטה המחודשת שהושקה כאן לפני כחצי שנה. הג'ולייטה QV המחודשת תוצע עם תיבת TCT כפולת מצמדים ללא אופציה לתיבה ידנית ובמחיר תחרותי מבעבר – 219,900 שקל.
הרכבים הראשונים המגיעים לישראל בימים אלה יהיו בגרסת השקה מיוחדת -LAUNCH ADDITION - בעלת מאפיינים ספורטיבים נוספים. גרסת זו מוגבלת ל 999 רכבים בעולם וכל רכב יהיה בעל לוחית המציינת את מספר הרכב בסדרה. לישראל הוקצו 30 רכבים בלבד מסדרה זו שמחירה עומד על 229,900 שקל. גרסה זו כוללת מושבי באקט, חלקים עושיים כרבון כגון מראות הצד וחישוקי "18 מושחרים.
כמו הג'ולייטה 2014 המחודשת, מתיחת הפנים לגרסת ה-QV כוללת שינוי חיצוני מינורי למדי ואת עיקר השינוי נמצא בתא הנוסעים שזכה ללוח מחוונים חדש, גלגל הגה חדש, מושבי ספורט חדשים בריפוד המשלב עור ואלקטנטה, יחד עם שיפור כולל באיכות החומרים והגימור וקבלתה של מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי.
אלפא רומיאו התקינה בג'ולייטה QV המחודשת את המנוע של ה-4C שהוא בעצמו גרסה משופרת של מנוע ה-Tbi 1750 של הג'ולייטה QV היוצאת ועומד בתקן אירו 6. המנוע המשופר מציע הספק מרבי של 240 כ"ס ב-6,000 סל"ד (לעומת 235 כ"ס בעבר) ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ בין 2,100-4,000 סל"ד. הג'ולייטה QV המחודשת נשמעת למגמה העכשווית, מוותרת על התיבה הידנית ומקבלת את תיבת ה-TCT כפולת המצמדים (שישה הילוכים) המשופרת של ה-4C עם מנופי העברת הילוכים על גלגל ההגה.
יחידת ההנעה החדשה מאפשרת לדגם להציג שיפור משמעותי בביצועים, 6.0 שניות 0-100 קמ"ש (בשימוש בבקרת "שיגור" מהמקום) לעומת 6.8 שניות עם תיבה ידנית בדגם היוצא ולרשום מהירות מרבית של 240 קמ"ש. הדגם מצויד בנוסף בדיפרנציאל Q2 מוגבל החלקה אלקטרוני, מערכת בלימה הכוללת קאליפרים אדומים של BREMBO ובורר מצבי נהיגה DNA בעל 3 מצבים.
הג'ולייטה QV תשווק ברמת הגימור MONZA הכוללת, בין היתר, חלונות כהים מהאחור, מסך מגע מרכזי "5 UCONNECT עם דיבורית BT ושליטה מההגה על הטלפון והשמע, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם תצוגה, דוושות אלומיניום, מצלמת רוורס, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית , בקרת לאחץ אוויר בצמיגים TPM, חישוקי "18 קלים ועוד.
ניר בן שלמה מנהל חטיבת הרכבים הפרטיים בסמל"ת: "אלפא רומיאו העולמית עוברת שלב קדימה ומתחילה להוציא לפועל את השינוי המיוחל במותג לקראת הרחבת מגוון הדגמים שישלבו טכנולוגיה מתקדמת ותוך שמירה על ערכי המותג החשובים כל כך. גרסת התלתן היא סנונית ראשונה בתהליך זה ומייצגת מפגש בין המסורת הספורטיבית של אלפא רומיאו לאבולוציית המותג אני מזהה כי בישראל קיימים לקוחות רבים אשר יודעים להעריך מכונית ספורטיבית מיוחדת שכזו ולראיה כמות לקוחות הממתינים להגעת הרכב. אני בטוח שעם מחיר פתיחה אטרקטיבי של 219,900 ₪ אלפא ג'וליטה תלתן ירוק תהווה אלטרנטיבה ראויה ללקוחות גולף GTI ודגמי הספורט של אודי ובמוו. צפי המכירות השנתי לדגם זה עומד על למעלה מ 100 רכבים".