קבוצת PSA חשפה הבוקר גרסאות היברידיות פלאג-אין לפיג׳ו 508 ולפיג׳ו 3008, כעת היא מציגה גרסת הנעה זהה לקרוסאובר היוקרתי בדגם DS7 קרוסבק E-Tense.
המערכת שבדגם זהה למערכת ההיברידית HYBRID4 של פיג׳ו 3008, המערכת משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 200 כ״ס לשני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי בהספק של 110 כ״ס האחד. השילוב הזה יוצר מערכת הנעה בהספק כולל של 300 כ״ס ומומנט מרבי של 45.9 קג״מ. עם מערכת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.5 שניות.
סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 50 ק״מ, עד למהירות נסיעה של 133 קמ״ש. טעינת הסוללה באמצעות מטען ביתי ייעודי בהספק של 6.6kWh דורשת המתנה של כשעתיים עד לטעינה מלאה.
לרשות הנהג בחירה מבין 4 מצבי נסיעה, חשמלי מלא EV, הנעה כפולה קבועה 4WD, היברידי וספורט. מערכת e-Save תאפשר לנהג לשמור רזרבה של קיבולת הסוללה לשימוש במועד מאוחר יותר במהלך הנסיעה.
וויזואלית, למעט תוספת של כיתוב E-Tense בצצדי הרכב ועל דלת תא המטען, העיצוב זהה לגרסאות הרגילות. DS לא מציגה את תא הנוסעים, אך שם נמצא התאמה של התצוגה במערכת המולטימדיה ולוח המחוונים הדיגיטלי למערכת ההנעה ההיברידית. בזכות התקנת הסוללה ברצפת הרכב, נפח תא המטען לא נפגע.
DS7 קרוסבק E-Tense צפוי להגיע לישראל במהלך השנה הבאה, אז הוא יתחרה מול דגמים כגון וולוו XC60 T8 או בגרסה ההיברידית פלאג-אין iPerformance של ב.מ.וו X3 (שעדיין לא הוצגה). גרסה היברידית E-Tense, חלשה יותר, תוצע גם ב-DS3 קרוסבק אשר הוצג לאחרונה.