רנו קנגו זוכה למתיחת פנים קלה לדגם 2013, הכוללת בעיקר חזית מחודשת ושדרוג לרמת האבזור.
הדור השני של רנו קנגו – המסחרית הקטנה (טנדרון) של רנו – זוכה למתיחת פנים, חמש שנים לאחר שהוצג לראשונה ושנתיים לאחר מתיחת הפנים האחרונה ב-2011. הקונגו של רנו הוא הדגם הנמכר ביותר בסגמנט המסחריות הקטנות באירופה עם נתח שוק של כ-18%.
מתיחת הפנים לדגם 2013 כוללת את קבלתו של הגריל החדש של רנו כפי שזכינו לראות לראשונה בקליאו החדשה. בנוסף לכך הדגם זוכה בפגוש קדמי חדש ועיצוב שונה ליחידות התאורה, מראות הצד והפנסים מאחור. מתיחת הפנים חלה גם על הקנגו E.V החשמלי, שמקבל פגוש קדמי שונה וגריל בגימור כחול (7,000 יחידות נמכרו מהדגם בשנתיים האחרונות).
גם תא הנוסעים של הקנגו זכה להתייחסות, כאשר רנו חידשה את הקונסולה המרכזית ביחד עם שדרוג האבזור הכולל כעת מערכת שמע חדשה עם כניסות AUX+USB ואופציה למערכת בקרת אקלים ומערכת R-Link עם מסך מרכזי ברמות הגימור הגבוהות. בנוסף לכך, רנו גם החליפה את גלגל ההגה לכזה שתמצאו בקליאו החדשה.
הקונגו המחודש מקבל מערכת בקרת יציבות ECS מהדור החדש של רנו, ביחד עם מערכת סיוע לזינוק בעליה ומערכת לשיפור האחיזה "Extended Grip”. רנו תמשיך להציע את הדגם עם מנוע בנזין אחד 115 כ"ס ושלושה מנועי טורבו דיזל dCi מסדרת אנרג' בהספקים של 75 כ"ס, 90 כ"ס ו-110 כ"ס. שני הדגמים החלשים מציעים צריכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר.