דגמי 2018 של ה- B4 לגאסי זוכים לעיצוב רענן וספורטיבי יותר, יחד עם שדרוג הגימור בתא הנוסעים, בידוד רעשים משופר ושדרוג של אבזור הבטיחות בדגם.
שלוש שנים לאחר שהציגה את הדור השישי והנוכחי של ה-B4 בתערוכת שיקגו ב-2014, סובארו תציג בשבוע הבא ובאותה התערוכה את מתיחת הפנים לדגמי 2018 של המשפחתית הגדולה של המותג. את ה- B4 המחודשת אנחנו מצפים לפגוש בישראל רק בתחילת 2018.
בחזית הדגם אנחנו פוגשים עיצוב חדש וספורטיבי יותר לפגוש הקדמי המאכלס גריל בולט ורחב יותר התחום ע"י צמד פנסים ראשיים בעיצוב חדש עם חתימת תאורת LED בולטת יותר שנועדה להדגיש את ממד הרוחב של הדגם. מאחור נמצא עדכון קל לתאורת ה-LED בפנים, ספוילר תא מטען בולט יותר ועיצוב חדש לפגוש האחורי שנועד להעניק לדגם מראה ספורטיבי ורחב יותר – כך לפי סובארו.
משלימים את העדכון החיצוני אלו חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים ושני צבעים חדשים שנוספו להיצע בגוון אדום ואפור. בדגמים המצוידים בתאורה ראשית בטכנולוגית LED נוספה כאופציה מערכת תאורה אדפטיבית המגיבה לשינויים בהיגוי.
בסובארו מציינים כי המתלים בדגם זכו לכיול מחדש לטובת הפחתת זווית הגלגול ושיפור נוחות הנסיעה במעבר על שיבושים בכביש. בנוסף לכך סובארו מציינת כי מערכת הבלימה בדגם שודרגה לטובת משוב ישיר יותר לנהג.
בכדי להפחית את הרעש החודר לתא הנוסעים, סובארו שדרגה את חומי הבידוד בחלון הקדמי ובבתי הגלגלים מאחור וכן עיצבה מחדש את מראות הצד. בנוסף לכך, סובארו החליפה את השרשרת בתיבת ההילוכים הרציפה לכזו שקטה יותר וגם מערכת תזמון השסתומים במנוע עודכנה לטובת רעש מופחת בזמן האצה.
תא הנוסעים של ה- B4 החדשה שומר על העיצוב המוכר אך כולל לא מעט חידושים ושדרוגים. מערכת המולטימדיה STARLINK שודרגה לדור האחרון והיא תוצע כעת עם מסך מרכזי בגודל של "6.5 או "8, זאת לעומת "6.2 ו-”7.5 בדגם היוצא. סובארו התקינה גלגל הגה חדש עם מערך כפתורים חדש שנועד לאפשר שליטה ישירה וקלה יותר בכל מערכות הבטיחות המתקדמות של הדגם. בנוסף לכך נמצא קונסולה ממרכזית שעוצבה מחדש, מערך שליטה חדש ומודרני יותר למראה על מערכת בקרת האקלים וברמות הגימור הגבוהות נמצא תפירה כפולה לרוחב הדשבורד ובדלתות וגימור בשחור מבריק לפתחי המיזוג ועוד.
בתחום המנועים אין חדש וסובארו תמשיך להציע את הדגם עם מנוע 2.5 ליטר FB25 עם 175 כ"ס או 3.6 ליטר שישה צילינדרים EZ36 עם 256 כ"ס. שני המנועים משודכים כמו בדגם היוצא לתיבת CVT רציפה.
עם מתיחת הפנים ל-B4 סובארו שדרגה גם את מערכות הבטיחות בדגם. מערכת ניטור לחץ האוויר בצמיגים TPMS מנטרת כעת את לחץ האוויר בנפרד לכל גלגל ובכל רמות הגימור הותקנה מצלמה אחורית עם פסי הכוונה (לפחות עבור השוק האמריקאי). הדגם ימשיך לעשות שימוש במערכת הבטיחות המתקדם EyeSight, שלצערנו כלל לא משווקת בישראל - תעודת עניות לסמל"ת, הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל וכן בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי ועוד.