נובל מציגה את גרסת הייצור של ה-M600, עם 650 כ"ס ומשקל של 1200 ק"ג בלבד.
כבר ב-2009, זכינו לראות את הנובל M600 הכחולה שאין עיתונאי רכב שנהג בה שלא התאהב בה ויחד עם זאת פחד ממנה. אך לפי נובל, ה-M600 שהוצגה הייתה למעשה אב טיפוס בלבד.
כעת, נובל מציגה את גרסת הייצור של ה-M600 הכוללת בגרסתה הסופית: שלדה ופאנלים מקרבון, מנוע V8 מרכזי בנפח 4.4 ליטר בהספק של650 כ"ס המתקבלים ב-6,800 סל"ד ומומנט של 83.5 קג"מ המתקבל ב-3,800 סל"ד. על פיתוח המנוע אחראית ימאהה שאחראית גם על "פיתוח הקול". הבעלים של נובל, שמעדיף מכניקה על פני טכנולוגיה, מצייד את ה-M600 בתיבת שישה הילוכים ידנית ולא משהו מתוחכם אחר.
במרכז הקונסולה של ה-נובל M600 מצוי בבורר בעל שלושה מצבים האחרי על מידת הטירוף או השמירה על השפיות שלכם. בורר ה-APC מאפשר לכוון את המנוע, בקרת היציבות ותגובת המצערת לפי שלושה הספקים של 450 כ"ס, 550 כ"ס ו-650 כ"ס. בנובל המודעים ליכולות הנדרשות לנהיגה ברכב הזה, התקינו את מתג ניתוק בקרת היציבות מתחת לחופה בסגנון כפתור שיגור טילים במטוסי קרב.שזה דיי דומה לשאול את הנהג "אתה בטוח שאתה מוכן לזה?”.
השימוש הנרחב בקרבון, מאפשר להשיג משקל נמוך של 1,200 ק"ג בלבד, הנמוך ב-50 ק"ג מאב הטיפוס. שילוב המנוע+המשקל מאפשר להציג ביצועים של 3.5 שניות ל-100 קמ"ש (לא רשמי), או נתון רשמי של 8.9 שניות קצרות בהאצה מ-0 קמ"ש ל-193 קמ"ש. המהירות המרבית עומדת על 362 קמ"ש. בגרסת הייצור דרך אגב, יש ABS מה שלא היה בגרסת האב טיפוס.
המחיר צפוי להיות כ- $317,000 כאשר בנובל מחייבים את הרוכשים הפוטנציאליים (יש כבר 50 כאלו) להגיע לחברה ולנסות את הרכב לפני הרכישה.