עוד אייקון מוטורי מסיים את דרכו, דוד'ג וויפר תיוצר ב- 50 גרסאות אחרונות אחרונות בהחלט
דוד'ג תסיים את יצור הוויפר, רכב-העל מספר אחת של אמריקה שאיתנו כבר מ- 1992 . לצערנו, זה יקרה לעוד רכבי על. לא תהיה עוד ווירון ולא תהיה עוד הונדה NSX, העתיד לא כל כך וורוד לרכבי העל כמו שאנו מכירים אותם כיום ואוהבים אותם כפי שהם, עם נהמת המנוע, העיצובים המשוגעים, אפילו תיבת ההילוכים הידנית הולכת ונעלמת מהנוף של רכבי העל. זה לא שהן ייכחדו, הן פשוט יהיו אחרות, שקטות, נעימות לסביבה, בלי הילוכים ,בלי הריגוש בתפעול מפלצת מכנית, הבחישה בהילוכים, הרגשת המנוע המתאמץ, אלא 100% ריכוז בנהיגה עצמה. יש שאולי יאהבו את זה, אולי גם אני ואתם אבל בינתיים נתענג על הוויפר האחרונה.
50 יחידות של הוויפר SRT10 מתוכננות, מתוכן 20 יחידות קופה, 18 פתוחות ו-12 בגרסת ACR למרוצים (חוקית לכביש). חיצונית היא רעה מאי פעם, בדיוק כמו שהוויפר צריכה להראות, ציפוי גרפיט המחזק את הצבע האפור ופס שחור במרכז במרכז מכסה המנוע התחום בשני פסים אדומים, יגרום לכל מי שיראה אותה במראה האחורית לזוז הצידה לא מכבוד אלא מאימה.
על מפתני הדלתות מוטבע את הסמל, הריפודים השחורים זוכים לתפרים בצבע אדום.לוח המחוונים צבוע באדום (במקום הלבן) ומקובע באמצעות ברגים חשופים להשלמת האווירה.
בכל רכב על ידית ההילוכים יצויין מספר הרכב מתוך ה- 50 בסדרה האחרונה של הדודג' הוויפר.
במנוע לא נעשו שינויים כלל, מצד שני חסרון בכוח מנוע מעולם לה הייתה הבעיה של הוויפר. מנוע 8.4 ליטר V10 בהספק של 600 כ"ס ומונט של 77.8 קג"מ מניעים את המפלצת הזו. מיושן, כבד, הכי אמריקאי שיש אבל עושה את העבודה היטב.
הביצועים:
0-100 קמ"ש : 3.5 שניות.
0-160 קמ"ש: 7.6 שניות.
מהירות מרבית: 325 קמ"ש.
משקל: 1570 ק"ג.