MG3 זוכה למתיחת פנים מקיפה עם עיצוב רענן ותא נוסעים חדש לחלוטין. ממשיכה עם מנוע 1.5 ליטר ותיבה ידנית ועדיין ללא מערכות בטיחות מתקדמות.
MG3, הסופרמיני של SIAC הסינית, הוצגה לראשונה בשנת 2011 כך שכעת היינו אמורים לצפות לדגם חדש, אך במקום זה סייק העניקה לדגם מתיחת פנים מקיפה במיוחד לדגמי 2018, הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ותא נוסעים חדש לחלוטין, אך נשארת עם מנוע ה-1.5 ליטר ותיבת הילוכים ידנית.
חיצונית, MG3 מיישרת קו עם שפת העיצוב העדכנית של MG אותה פגשנו בישראל עם הקרוסאובר MG ZS אשר הושק השנה בישראל. עיקר השינוי נמצא בעיצוב החדש והמודרני של חזית הדגם, אך גם אי אפשר להתעלם מהדמיון הרב לשפת העיצוב של דגמי מאזדה. מאחור נוכל למצוא עיצוב חדש לפגוש ודלת תא המטען ועיצוב חדש לחישוקי ה-״16 משלימים את המראה המודרני והחביב של הדגם. מידות הדגם נורתו ללא שינוי עם 4.05 מטר אורך, 1.73 מטר רוחב, 1.52 מטר גובה, בסיס גלגלים של 2.52 מטר ותא מטען בנפח של 285 ליטר.
כמו העיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים, החדש לחלוטין, מיישר קו עם שפת העיצוב של ה-ZS ועבור הדגם מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית. מעבר לעיצוב המודרני ושיפור באיכות החומרים, נוכל למצוא גם מושבים חדשים ומערכת מולטימדיה ״8 עם הרחבה לאפל קאר-פליי. מה שעדיין נעדר מהדגם אלו מערכות בטיחות מקוריות. מידות הדגם השתנו באופן סמלי בלבד בשל העיצוב המעודכן,
למעט עדכון לתקן הזיהום Euro 6D, מנוע ה-1.5 ליטר האטמוספרי ממשיך מהדגם הנוכחי כולל תיבת החמישה הילוכים ידנית, ללא אופציה לתיבה אוטומטית. למנוע הספק מרבי של 105 כ״ס ומומנט מרבי של 14 קג״מ. נתוני הביצועים עם מנוע זה עומדים על 10.7 שניות 0-100 קמ״ש, מהירות מרבית של 174 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 16.7 ק״מ לליטר. בשווקים אחרים, כמו השוק התאילנדי לדוגמה, הדגם מוצע גם עם תיבת 4 הילוכים אוטו׳.
בכדי לחזק את מכירות הדגם בבריטניה, סייק מעניקה לדגם 7 שנות אחריות מלאה. האם נזכה לראות את ה-MG3 המחודשת בישראל? כלל לא בטוח.