המגזין
- המגזין
- מאת רן אלקובי
- 10
סיאט היא כאב ראש עבור פולקסווגן וכעת פולקסווגן יוצאת בתכנית של 5 שנים כניסיון אחרון להציל את המותג.
- המגזין
- מאת cartube
לקראת פתיחת השוק ליבוא המקביל, שבתקווה יצור תהליך של תחרות על כיסו של הצרכן הפרטי, האם לכם כצרכנים יש חשיבות לשירות של היבואן?
- המגזין
- מאת cartube
- 8
להחזיר את הנהג הישראלי לימין. למרות שהמפה הפוליטית מצביע היהפך, על הכביש בוחר הנהג הישראלי במרכז שמאל.
- המגזין
- מאתר cartube
תערוכת בייג'ין מתברגת כאחת התערוכות החשובות בעולם אך עדיין מציגה מחזה אבסורד של עלית תעשיית הרכב מול עלית תעשיית ההעתקות.
- המגזין
- מאתר cartube
סרג'יו מרקוני פרס את תכנית החומש של קונצרן פיאט, SUV לאלפא, מזארטי תתחרה ב-M5, מחליפה לפרארי אנזו ודגמים חדשים לאלפא ופיאט.
- המגזין
- מאת cartube
כן אנחנו יודעים שתאונות דרכים זה ממש לא נושא מצחיק, אבל כשאין נפגעים בנפש ואתה שואל את עצמך? “איך לעזאזל" מותר לצחוק
- המגזין
- מאת רן אלקובי
האם הייתם רוכשים רכב בעיצוב נאמר של סובארו ליאונה עם ביצועים של פרארי? האם רק המספרים היבשים של תאוצה למאה קמ"ש או מספר הצילינדרים עושים לנו את אותו חשק מוטורי? התשובה הברורה היא לא, והעניין שזה עובד גם בדיוק ההפך לא היינו רוצים רכב שנראה כמו פרארי עם ביצועים של סובארו ליאונה ותסלח לי הליאונה, כי היא עדיין חייה בקרבנו ,כנראה לעוד שנים רבות.
- המגזין
- מאת רן אלקובי
בימים אלו מסתיים בבריטניה הניסוי של תוכנית הגריטה המקיפה. המספרים לא משקרים, 20% מרוכשי הרכבים החדשים היו תוצאה של התוכנית.
- המגזין
- מאת cartube
אנחנו שמים אותם על השולחן בבית הקפה, ולפעמים גאים בהם, לפעמים הם לוקחים אותנו לסיבוב אנדרנלין ולפעמים לשום מקום רק עם מוסיקה חלון פתוח ומי שמעשן גם סיגריה ואנחנו לא צריכים יותר כלום בחיים.
- המגזין
- מאת רן אלקובי
תערוכת אוטומוטר 2010 גני התערוכה תל אביב החל מה-30.03 עד 03.04 שעות כניסה 10:00 בבוקר עד 21:00 בלילה.
- המגזין
- מאת cartube
- 2
פורשה מזנקת מהמקום ה-11 שנה שעברה למקום ה-1 לשנת 2010. מאזדה במקום ה-5 לפני אחרון.
- המגזין
- מאת רן אלקובי
וועדת החינוך התרבות והספורט אישרה היום את התקנות האחרונות שיאפשרו קיום מרוצי מכוניות ואופנועים בארץ, במסלולים מיוחדים שיאושרו לכך.
- המגזין
- מאת cartube
קריאה לשירות או "ריקול" נעשת עשרות פעמים בשנה ואין יצרן שחף מכך. לרוב קריאה לשירות מסתכמת בבעיה יחסית זניחה יחסית או במזכר פנימי בלבד של היצרן שכן קריאה לשירות היא למעשה כמו הצהרה על כך "שמשהו לא תקין בתהליך היצור והבקרה שלנו" לכן רוב היצרנים מעדיפים כמובן להכיר בבעיה ולטפל בה או במסגרת האחריות (גם אם רכיב זה לא נכלל באחריות) או כתיקון הנעשה בזמן שהרכב נכנס לטיפול שגרתי ולהימנע מקריאה לשירות פומבית. לרוב, רוכשי המכוניות כלל לא מודעים לכך שזו בעיה שכיחה באותו הדגם. במידה ומדובר בקשל בטיחותי יש חובה חוקית על היצרן להכריז על קריאה לשירות.