בספטמבר 2018 הציגה DS את הקרוסאובר הבכיר שלה DS7 עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין (E-Tense) בהספק כולל של 300 כ"ס ועם הנעה כפולה באמצעות מנוע חשמלי אחורי. כעת, הדגם זוכה לגרסת פלאג-אין זולה יותר עם 225 כ"ס והנעה קדמית בלבד. זו אותה מערכת הנעה שפגשנו בעבר בפיג'ו 3008, אופל גרנדלנד X, סיטרואן C5 איירקרוס ועוד.
כמו הדגם הבכיר, גם כאן הבסיס הוא מנוע 1.6 ליטר טורבו PureTech עם 180 כ"ס ו-30.6 קג"מ עם מנוע חשמלי קדמי עם 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ. יחדיו הם מייצרים מערכת הנעה קדמית בהספק כולל של 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ. הכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך תיבת 8 הילוכים אוטו', מותאמת לסוג הנעה זה.
סוללת ליתיום-יו בקיבלות של 13.2kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי משולב של 55 ק"מ בתקן WLTP ונסיעה על בסיס המנוע החשמלי בלבד עד למהירות של 135 קמ"ש. טעינה של הסוללה בעמדת טעינה ביתית בהספק של 7.4kW דורשת המתנה של כשעה ו-45 דקות לטעינה מלאה. כמו בגל רכב פלאג-אין, לרשות הנהג אפשרות בחירה מבין מצב חשמלי מלא, מצב היברידי/אוטומטי ומצב המאפשר שמירה על מצב הטעינה של הסוללה לשימוש מאוחר יותר.
DS7 קרוסבק E-TENSE 225 מצויד כסטנדרט במערכת DS ACTIVE SCAN הסורקת את פני הכביש ומתאימה את קשיחות הבולמים בהתאם, חישוקי "19 בעיצוב ייחודי לדגם ההבירידי, מערכת נהיגה אוטונומית ברמה 2 (בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה), מערכת ראיית לילה, מערכת חנייה אוטונומית ועוד.