סיד סטיישן החדשה מציעה 600 ליטר של תא מטען, מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס ורמה גבוהה של מערכות בטיחות מתקדמות.
לאחר שחשפה בחודש שעבר את הסיד האצ'בק 2018 החדשה, קיה חושפת בתערוכת ז'נבה את גרסת הסטיישן של הדגם, סייד SW החדשה. כמו הסיד האצ'בק, גם הסיד SW סטיישן החדשה מבוססת על פלטפורמת K2 החדשה של קיה, קשיחה יותר מזו של הדגם היוצא.
הסיבה העיקרית להעדיף את גרסת הסטיישן על גרסת ההאצ'בק היא נפח תא המטען מאחור ובזה בדיוק קיה התרכזה בדגם החדש. קיה האריכה את הדגם ב-95 מ"מ, לעומת הדגם היוצא, לכדי אורך של 4,600 מ"מ ואת כל התוספת הזו היא הקדישה לטובת תא המטען שנפחו עומד כעת על 625 ליטר, תוספת משמעותית של 75 ליטר לעומת הדגם היוצא. בנוסף אנחנו מוצאים תוספת של 20 מ"מ לרוחב (1,800 מ"מ) קיצוץ של 20 מ"מ בגובה (1,465 מ"מ) ובסיס גלגלים שנותר ללא שינוי על 2,650 מ"מ.
המושב האחורי בדגם מאפשר קיפול ביחס של 40:20:40 ובחלק מרמות הגימור תוצע דלת תא מטען חשמלית עם אפשרות לפתיחה ללא מגע. תא המטען כולל אפשרות לרשת הפרדה קשיחה, קיפול המושבים ישירות מתא המטען, מסילה המאפשרת חציצה של תא המטען ועוד - אבזור שלרוב פוגשים רק בסגמנטים גבוהים יותר.
כמו דגם החמש דלתות, הסיד סטיישן החדש תוצע עם מבחר של חמישה מנועים, שלושה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו T-GDI עם 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, 1.4 ליטר אטמוספרי עם 100 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית והמנוע הרלוונטי לשוק המקומי שלנו הוא מנוע 1.4 ליטר טורבו T-GDI עם 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים.
היע מנועי הדיזל כולל מנוע U3 חדש בנפח של 1.6 ליטר אשר יוצע בשתי גרסאות הספק של 115 כ"ס או 136 כ"ס, בשני המנועים המומנט המרבי עומד על 28.5 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים.
קיה לא חושפת בשלב זה את נתוני הביצועים או צריכת הדלק, אך כל המנועים עומדים כבר כעת בתקן הזיהום Euro Stage 6d TEMP, שעדיין לא נכנס לתוקפו.
ברשימת האבזור של הדגם ניתן למצוא מערכת מולטימדיה עם מסכי "7, "5 או "8, הרחבה אלנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, תאורת LED מלאה, רמת גימור GT-LINE ספורטיבית למראה, בורר מצבי נהיגה, שמשה קדמית מחוממת, טעינה אלחוטית לסלולרי ועוד.
רשימת אבזור הבטיחות בדגם מרשימה וכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, בקרת ערנות נהג ועוד. בנוסף למערכת אלו, הסיד החדשה מצוידת במערכת נהיגה אוטונומית המסוגלת לעקוב אחר רכב קדמי, כולל שליטה מלאה על ההיגוי, התאוצה והבלמים, עד למהירות של 130 קמ"ש - בתנאי שהכביש כולל סימון נתיבים ברור וללא מעבר נתיבים.