פיג'ו חושפת שתי גרסאות GT ספורטיביות ל-308 החדשה, גרסת האצ'בק ו-SW סטיישן שיוצעו עם שני מנועים: 1.6 טורבו 205 כ"ס או 2.0 ליטר טורבו דיזל חסכונית במיוחד עם 180 כ"ס.
בעוד אנחנו ממתינים לפיג'ו 308GTI החדשה, שככל הניראה תיקרא 308 R, פיג'ו חושפת היום (ב') שתי גרסאות GT ספורטיביות ל-308 החדשה: 308GT האצ'בק ו-308GT SW סטיישן. שתי הגרסאות יוצעו עם אואפציה לשני מנועים: 1.6 ליטר טורבו 205 כ"ס או מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 180 כ"ס עם צריכת דלק של 25 ק"מ לליטר.
שתי הגרסאות זוכות למראה ספורטיבי יותר לעומת הגרסאות הרגילות באמצעות מראות צד בשחור, גריל כרום בולט יותר ופגוש קדמי קרבי למראה עם כונסי אוויר (אמתיים ומדומים) בולטים יותר. ספוילר גג אחורי, צמד יציאות מפלט בולטות בתחתית הפגוש האחרי וחישוקי "18 בעיצוב ייחודי לדגם משלימים את חבילת העיצוב החיצוני.
בתא הנוסעים, פיג'ו התקינה מושבי ספורט, דוושות אלומיניום וגלגל הגה ספורטיבי עם תחתית שטוחה. תפירה בחוט אדום יחד עם תאורת מכשירים בצבע אדום, משלימים את האווירה הספורטיבית בתא הנוסעים.
גרסת הבנזין של ה-308GT מצוידת בתיבת 6 הילוכים ידנית ובמנוע 1.6 ליטר THP בהספק מרבי של 205 כ"ס ומומנט מרבי של 29.0 קג"מ בין 1,750-4,500 סל"ד.גרסת הדיזל מצוידת כסטנדרט בתיבת 6 הילוכים אוטו' ובמנוע 2.0 ליטר BlueHDI החדש של פיג'ו המספק בדגם 180 כ"ס ב-3,750 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד. גרסת הבנזין של ה-308GT לא ממש מתחרה ישירה בגולף GTI או בפוקוס ST, אך גרסת הדיזל של ה-308GT בהחלט מתחרה ישירה לגולף GTD החדשה.
פיג'ו עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים עם מנועים אלו, אך היא כן מציינת שלגרסת הבנזין צריכת דלק משולבת של 17.8 ק"מ לליטר ואילו גרסת הדיזל בעלת נתון תאוצת ביניים מרשים מאוד של 5.5 שניות 80-120 קמ"ש בהילוך חמישי וצריכת דלק משולבת מרשימה לא פחות של 25 ק"מ לליטר.
בצד המכני, פיג'ו עדכנה את כיול המתלים לטובת התנהגות כביש ספורטיבית יותר לעומת הדגם הרגיל וכן ביצעה הנמכת מרכב של 7 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור. בנוסף לכך פיג'ו התקינה צלחות בילום גדולות יותר וצמיגי Michelin Pilot Sport 3 ידאגו לקשר עם הכביש.