פולקסווגן מציגה את דגמי 2023 המחודשים של פולקסווגן אטלס, הקרוסאובר 7 מושבים הענק של פולקסווגן לשוק האמריקאי אשר הוצג לראשונה בסוף 2016, זכתה למתיחת פנים בשנת 2020 וכעת זוכה למתיחת פנים נוספת ומקיפה למדי. כבעבר, פולקסווגן אטלס המחודש ישווק גם בדגם אטלס קרוס ספורט עם עיצוב קופה וחמישה מושבים בלבד.
החזית של האטלס עוצבה מחדש לחלוטין עם פנסים ראשיים חדשים המחוברים בפס תאורת יום לאורך הגריל הקדמי החדש שזכה לשבכה חדשה. הפנסים מאחור מחוברים כעת בפס תאורה ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, בגדלים של "18 עד "21, משלימים את הרענון העיצובי של הדגם. קחו בחשבון שבתמונות מוצגת רק רמת הגימור R-Line הספורטיבית ולכן לדוגמה הגריל צבוע בשחור, בשאר רמות הגימור נפגוש צלעות כרום אופקיות לאורך הגריל.
תא הנוסעים זכה לעדכון מקיף עוד יותר עם עיצוב חדש לחלוטין לדשבורד ולקונסולה בין המושבים. מעבר לשדרוג כולל לאיכות החומרים והגימור, נמצא כעת מסך "12 צף עבור מערכת המולטימדיה החדשה שבבסיסו נמצא פס מגע המאפשר שליטה על בקרת האקלים ועצמת השמע באמצעות החלקת האצבע. בנוסף נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם גרפיקה חדשה, תאורת אווירה משודרגת ב-30 גוונים שונים, גלגל הגה חדש עם משטחי מגע ועוד.
מוט ההילוכים האלקטרו מכני הוחלף בכזה אלקטרוני מלא וזה פינה מקום רב לעצב מחדש את כל הקונסולה בין המושבים כך שכעת יש הרבה יותר חללי אחסון בין המושבים. אבזור הבסיס בדגם שודרג משמעותית כך שכעת הדגם משווק כסטנדרט עם בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מושבים קדמיים עם חימום/אוורור, משטח טעינה אלחוטי, 6 שקעי USB-C, חימום להגה, תפעול קולי ועוד.
הדגמים המחודשים של פולקסווגן אטלס ישווקו מעתה עם מנוע אחד בלבד: 2.0 ליטר טורבו חדש בהספק מרבי של 273 כ"ס ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ, שדרוג של 40 כ"ס לעומת מנוע ה-2.0 טורבו היוצא. מנוע ה-3.6 ליטר VR6 האטמוספרי (280 כ"ס) ירד מההיצע. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ובהתאם לרמת הגימור ההנעה היא קדמית או 4MOTION כפולה.