הג'מפי החדש ישווק בשלוש גרסאות מרכב, כולל גרסת נוסעים 8+1, ומנועי דיזל חסכוניים בהספקים של 115 כ"ס ועד ל-177 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו'.
סיטרואן אולי מתקשה בישראל בכל הקשור ברכב פרטי, אך בשוק המסחריות הקלות היא מובילה עם נתח שוק של 40% ועם הברלינגו כטנדרון הנמכר ביותר, כבר מספר שנים ברציפות. כעת, לובינסקי מחזקת את היצע המסחריות הקלות שלה עם השקתו בישראל של סיטרואן ג'מפי 2017 החדש, הוואן המסחרי הבינוני של סיטרואן המיוצר במשותף עם פיג'ו (אקספרט) וטויוטה (פרו-אייס).
הג'מפי (JUMPY) החדש מבוסס על פלטפורמת EMP2 המודולרית והחדשה של פיג'ו-סיטרואן והוא ישווק בישראל בשלוש גרסאות מרכב: small באורך של 460 ס”מ ונפח הטענה של 4600 ליטר, Medium באורך של 496 ס"מ ונפח הטענה של 5300 ליטר ו-Large באורך של 531 ס”מ ונפח הטענה של 6100 ליטר. הג'מפי החדש ישווק החל מוואן מסחרי סגור עם מחיצה אחורית (נהג+2) ועד לדגם נוסעים 8+1 בהתקנה מקומית.
ממדים | SMALL | MEDIUM | LARGE |
---|---|---|---|
אורך | 460.9 ס"מ | 495.9 ס"מ | 530.9 ס"מ |
גובה (אוטומטי) | 191 ס"מ (195) | 194 ס"מ (194) | 194 ס"מ (194) |
בסיס גלגלים | 292.5 ס"מ | 327.5 ס"מ | 327.5 ס"מ |
אורך רצפה מקסימלי | 216.2 ס"מ | 251.2 ס"מ | 286.2 ס"מ |
רוחב מטען בין בתי גלגלים | 126 ס"מ | 126 ס"מ | 126 ס"מ |
נפח הטענה (מאחורי שורת מושבים קדמית | 4,600 ליטר | 5,300 ליטר | 6,100 ליטר |
משקל מטען (אוטומטי) | 1,024 ק"ג (1,354) | 1,484 ק"ג (1343) | 1,447 ק"ג (1,354) |
משקל מורשה (אוטומטי) | 2,635 ק"ג (3,000) | 3,100 ק"ג (3,000) | 3,100 ק"ג (3,000) |
קוטר סיבוב | 11.3 מטר | 12.4 מטר | 12.4 מטר |
כושר גרירה עם וללא בלמים | 1,800/700 ק"ג | 2,500/750 ק"ג | 2,500/750 ק"ג |
סיטרואן ג'מפי - מנועים וצריכת דלק:
הג'מפי החדש ישווק עם מנועי הטורבו דיזל החדשים והחסכוניים של סיטרואן מסדרת Blue HDi. הדגם הקצר של הג'מפי ישווק עם מנוע 1.6 ליטר 115 כ"ס ותיבה 6 הילוכים ידנית או 2.0 ליטר 177 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו', שאר גרסאות הדגם ישווקו עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס ותיבה ידנית או 177 כ"ס כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו'. כל המנועים בתקן יורו 6 ומרווח הטיפולים הוא כל 20,000 ק"מ.
SMALL | SMALL | MEDIUM | MEDIUM | LARGE | LARGE | |
נפח מנוע | 1,560 סמ"ק | 1,997 סמ"ק | 1,997 סמ"ק | 1,997 סמ"ק | 1,997 סמ"ק | 1,997 סמ"ק |
---|---|---|---|---|---|---|
הספק/סל"ד | 115/3,500 | 177/3,750 | 150/4000 | 177/3,750 | 150/4000 | 177/3,750 |
מומנט | 30.6/1,750 | 40.8/2,000 | 37.7/2,000 | 40.8/2,000 | 37.7/2,000 | 40.8/2,000 |
תיבה | ידנית 6 הל' | אוט' 6 הל' | ידנית 6 הל' | אוט' 6 הל' | ידנית 6 הל' | אוט' 6 הל' |
100-0 קמ"ש | 12.3 ש' | 9.6 ש' | 10.6 ש' | 9.6 ש' | 10.6 ש' | 9.6 ש' |
מהירות מרבית | 160 קמ"ש | 170 קמ"ש | 170 קמ"ש | 170 קמ"ש | 170 קמ"ש | 170 קמ"ש |
צ.דלק: עירוני | 18.2 קמ"ל | 16.4 קמ"ל | 16.9 קמ"ל | 16.4 קמ"ל | 16.9 קמ"ל | 15.2 קמ"ל |
צ.דלק: בינעירוני | 20.4 קמ"ל | 18.5 קמ"ל | 20.4 קמ"ל | 18.5 קמ"ל | 20.4 קמ"ל | 17.2 קמ"ל |
צ.דלק: משולב | 19.6 קמ"ל | 17.5 קמ"ל | 18.9 קמ"ל | 17.5 קמ"ל | 18.9 קמ"ל | 16.1 קמ"ל |
המסחריות של סיטרואן ידועות בהענקת תחושה של רכב פרטי בתא הנוסעים (ובנוחות הנסיעה) במשולב עם פרקטיקה של רכב מסחרי. הג'מפי החדש לא יוצא דופן בתחום זה ותא הנוסעים משלב עיצוב נאה, איכות חומרים גבוהה ועמידה (ביחס לרכב מסחרי) וכבר המשמש גם להסעת נוסעים, בסיטרואן שמו דגש גם על בידוד רעשים משופר לעומת הדגם היוצא.
2017 סיטרואן ג'מפי החדש – מחירון:
מרכב SMALL
1.6 דיזל טורבו 115 כ"ס, ידני: 169,900 שקל
2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס אוטומט: 189,900 שקל
מרכב MEDIUM
2.0 דיזל טורבו 150 כ"ס ידני: 199,900 שקל
2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס אוטומט: 229,900 שקל
מרכב LARGE
2.0 דיזל טורבו 150 כ"ס, ידני: 219,900 שקל
2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס, אוטומט: 239,900 שקל