גרסת הבסיס החדשה לסיאט טראקו, 1.5TSI עם תיבת DSG והנעה קדמית, מכריזה על כך שהדגם ישווק בישראל בזמן הקרוב.
סיאט מציגה גרסת הנעה חדשה לטראקו, מנוע 1.5TSI המשודך לתיבת 7 הילוכים DSG ולהנעה קדמית. הגרסה הזו שנעדרה עד היום מההיצע, היא הסיבה העיקרית לעיכוב בשיווק הטראקו בישראל שכן עד עתה היה ניתן לקבל את הדגם עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית בלבד ומי שרצה תיבת הילוכים אוטו' DSG היה חייב לבחור בדגם הנעה כפולה 4Drive.
מנוע ה-1.5TSI המוכר מהאטקה מייצר 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ ובשידוך תיבת DSG זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.5 שניות ולמהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בתקן WLTP עומדת על 14 ק"מ לליטר. אל גרסת ההנעה החדשה הזו, סיאט תצרף במהלך השנה הבאה גרסת פלאג-אין שהוצגה לאחרונה, עם הספק כולל של 245 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.
סיאט טראקו הוא הקרוסאובר 7 מושבים הראשון של סיאט, מתחרה מבית לקודיאק של סקודה איתו הוא חולק מכלולים רבים. לטראקו אורך של 4,735 מ"מ, גובה של 1,658 מ"מ, רוחב של 1,839 מ"מ, בסיס גלגלים של כ-2,790 מ״מ ונפח תא מטען של 230 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ועד ל-2,000 ליטר עם קיפול שתי שורות המושבים מאחור.
מעבר לדגם הבסיס החדש, הטראקו משווק בנוסף עם מנוע 2.0TSI בהספק של 190 כ"ס עם תיבת DSG והנעה כפולה כסטנדרט ובדגם 2.0TDI דיזל בהספקים של 150 כ"ס או 190 כ"ס.