יגואר מציגה מתיחת פנים לכל הדגמים שלה. מינורית ב-XK אך עבור ה-XF היא מחזירה את החתוליות שהייתה חסרה בעיצוב.
יגואר מציגה בתערוכת ניו יורק מתיחת פנים כמעט לכל קשת הדגמים שלה החל מה-XF XFR ועד ל-XKR. יגואר XF, הייתה היגואר הראשונה להציג את קו העיצוב החדש של יגואר שזנח לחלוטין את המראה הנמוך, האתלטי והחתולי אך המיושן של יגואר. עם מתיחת הפנים לדגם 2012, יגואר מחזירה ל-XF את מה שהיה הכי חסר לה, המראה החתולי, שכעת מקרב אותה ל-XJ והופך את העיצוב להרבה יותר הרמוני בעיקר בין חלקה הקדמי לאחורי.
עיקר השינוי החיצוני נמצא מלפנים, עם גריל חדש וגדול יותר וזוג פנסים ראשיים בעיצוב עיני חתול עם תאורת LED בדומה לאלו הנמצאים ב-XJ הגדולה יותר. גם הפגוש הקדמי הוחלף ועוצב מחדש יחד עם מכסה המנוע. במבט מהפרופיל ניתן להבחין ששרך העודף מלפנים בעיקר אך גם מאחור קוצרו מה שתורם למראה הרמוני, מגובש ואתלטי יותר. מאחור נמצא פנסים מבוססי LEF וכן מכסה תא מטען שעוצב מחדש.
חידוש נוסף שפגשנו לפני מספר שבועות הוא מנוע ה-2.2 ליטר טורבו דיזל AJ-i4D שהושאל מהפרילנדר בהספק של 190 כ"ס ו-45.87 קג"מ שיאפשר ליגואר להתחרות בגרסאות הדיזל החסכוניות של סדרה 5 של ב.מ.וו. עם המנוע הצנוע הזה מתקלים ביצועים סבירים של 8.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. הנתון החושב ביותר הוא כמובן נתון צריכת הדלק העומד על 18.5 ק"מ לליטר.
גם דגם ה- XK וה-XKR זוכים למתיחת פנים קלה הכוללת בעיקר פנסים חדשים עם תאורת LED ליום, גריל אליפטי גדול יותר ופגוש קדמי חדש. דגם ה-XKR זוכה בגריל מושחר. פתחי האוורור בדפנות הרכב מאוזנים בדגם המחודש במקום אנכיים. מאחור דלת תא המטען עוצבה מחדש והפנסי הבלימה והאיתות מבוססי LED.
2012 יגואר XF:
2012 יגואר XKR: