את האאוטלנדר החדש מיצובישי תחשוף בבכורה עולמית ביום שלישי ה-17 בפברואר 2021, הקדמה של מספר ימים מהתאריך האחרון שמיצובישי הכריזה עליו. בחודש שעבר מיצובישי חשפה תמונת טיזר ראשונה לדגם וכעת היא מספקת לנו תמונות משלבי הפיתוח האחרונים של הדגם.
מיצובישי לא ממש נדיבה בפרטים חדשים על הדגם אך היא מציינת כי הדגם יעשה שימוש בפלטפורמה חדשה, הוא יהיה גדול יותר מהדגם הנוכחי ועם עיצוב נועז יותר. הדגם יעשה שימוש במערכת הנעה כפולה חדשה ולרשות הנהג יהיה בורר מצבי נהיגה שיאפשר לו התאמה של מערכת הנעה למגוון תנאי מזג אוויר או שטח.
נזכיר לכם כי ניסאן רכשה לפני מספר שנים את מיצובישי כך שסביר להניח כי האאוטלנדר החדש חולק לא מעט מכלולים עם האקסטרייל החדש של ניסאן שנחשף אשתקד. זה אומר כנראה שהאאוטלנדר החדש מבוסס גם הוא על פלטפורמת CMF-D ואם הדגמים יחלקו מנועים אז האקסטרייל בגרסתו לשוק האמריקאי מצויד, בלשב זה, במנוע 2.5 ליטר 181 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה. מה שכן פותח עצמאית לחלוטין ע"י מיצובישי זו מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין החדשה PHEV של הדגם, זו תתבסס על מנוע חדש ולפי מיצובישי תספק טווח נסיעה כפול מזה של הדגם הנוכחי, כלומר כ-80 עד 90 ק"מ.
האאוטלנדר החדש ישווק בישראל ברבעון השלישי של השנה והוא ישווק כאן בתקינה אמריקאית, כך גם יתר הדגמים של מיצובישי, כגון האקליפס קרוס המחודש שהוצג לאחרונה. הסיבה לכך היא החלטה של מיצובישי לצמצם את היצע הדגמים שלה בשוק האירופי.