מרצדס תשיק השנה גרסת פלאג-אין ל-A קלאס, עם סוללה בקיבולת של 15kWh המספיקה לטווח של כ-58 ק"מ.
מרצדס תציג בקרוב גרסת פלאג-אין ראשונה למרצדס A קלאס הקומפקטית, דגם שיתחרה מול אודי A3 e-tron ובגרסת הפלאג-אין העתידית של סדרה 1 החדשה.
יחידת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של ה-A קלאס (PIH) משלבת בין מנוע 1.3 ליטר טורבו לבין מנוע חשמלי בהספק של 102 כ"ס. יחידת הנעה דומה לזו של ה- A3 e-tron, שם ישנו שילוב של מנוע 1.4 ליטר טורבו ומנוע חשמלי בהספק של 102 כ"ס. המנוע הזה, עם מומנט גבוהה במיוחד, יוכל לאפשר לדגם נסיעה חשמלית מלאה כמעט לכל טווח המהירויות של הדגם.
ההבדל המשמעותי בין הדגמים הוא בקיבולת הסוללה שבדגם, 15kWh במרצדס לעומת 8.8kWh באודי. סוללת הליתיום-יון שבמרצדס מאפשרת ל-A קלאס להשיג טווח נסיעה חשמלי של כ-58 ק"מ, כמעט כפול מזה של אודי. צריך לזכור כמובן כי אודי A3 חדשה תוצג בקרוב והיא תצויד ביחידת הנעה היברידית פלאג-אין משופרת.
את ה-A קלאס PIH, מרצדס תחל לשווק באירופה לקראת סוף 2019 כך שאנו מצפים לפגוש את הדגם בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2020.