סקודה מעדכנת קלות את הראפיד החדשה, בעיקר בתחום האבזור והגימור, יחד עם מנוע טורבו דיזל חדש וחסכוני שנוסף להיצע.
סקודה ראפיד אמנם רק בת שנה, אך היא כבר זוכה לעדכון ראשון לדגם – מיני מתיחת פנים. הראפיד זכתה ללא מעט ביקורת (גם כאן במבחן הדרכים לראפיד) בעיקר בתחומי האבזור ואיכות החומרים/גימור ובדיוק בתחומים אלו, סקודה ביצעה מספר שינויים/שדרוגים.
מהחוץ אין כל שינוי, למעט אופציה לפנסי קסנון שיוצעו במחיר זול "ושווה לכל כיס". בתא הנוסעים, נמצא גלגל הגה חדש בעל שלוש צלעות, גימור בשחור פסנתר (או כסף מוברש) בקונסולה המרכזית, בדלתות ולרוחב הדשבורד ואפשרות לתפעול כל החלונות מעמדת הנהג - בניגוד רק לשניים הקדמיים כיום.
יחד עם העדכון הקוסמטי הקל, סקודה תחל להציע את הראפיד עם מנוע טורבו דיזל נוסף: 1.6 ליטר TDI בהספק של 90 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG. יחד עם חבילת "גרין-טק" הכוללת מערכת עצור/סע, צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול ומערכת רגנרציה, דגם זה מציע צריכת דלק משולבת של 25.6 ק"מ לליטר.
הראפיד המחודשת תוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה והיא צפויה לנחות כאן בישראל בעוד מספר חודשים, לקראת סוף השנה. יחד הראפיד המחודשת, סקודה תציג לראשונה בפרנקפורט את הראפיד ספייסבק החדשה – גרסת האצ'בק/סטיישן לדגם.