החל משנת 2015, יונדאי תציע את ה-i20 החדשה עם מנוע 1.0 ליטר טורבו, את ה-i30 המחודשת עם מנוע 1.4 טורבו ותיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT.
יונדאי חשפה היום (ה') בתערוכת פריז את המנועים החדשים שלה לאירופה אשר ישמשו את דגמי החברה החל משנת 2015. היצע המנועים יכלול שני מנועי טורבו T-GDI קטני נפח בנפחים של 1.0 ליטר ו-1.4 ליטר ממשפחת מנעי קאפה (Kappa) החדשה של יונדאי, כמו כן יונדאי תציג גרסת גז טבעי דחוס (CNG) למנוע ה-1.4 טורבו שישודך תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים – 7DCT.
מנועים חדשים אלו יוצעו במקביל גם בדגמים של קיה כאשר הריו 2015 החדשה תצויד במנוע 1.0 טורבו והסיד המחודשת שתוצג בשנה הבאה תזכה במנוע 1.4 טורבו.
מנוע 1.0 ליטר טורבו T-GDI:
מנוע זה יוצע עם ה-i20 החדשה במהלך שנת 2015. מנוע זה בנפח של 998 סמ"ק מבוסס על מנוע ה-1.0 ליטר MPI שלושה צילינדרים של יונדאי המוכר מה-i10, בתוספת של הזרקת דלק ישירה ומגדש טורבו יחיד וקטן. למנוע הספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ. יונדאי לא מפרסמת נתוני צריכת דלק עם מנוע זה, אך מציינת כי הוא עומד כבר כיום בתקן אירו 6c שיכנס לתוקפו רק בשנת 2017. (יונדאי i20 החדשה מפרט טכני מלא)
מנוע 1.4 ליטר טורבו T-GDI:
מנוע זה בנפח של 1,352 סמ"ק חדש לחלוטין והוא אף קל יותר ממנוע ה-1.4 ליטר Gamma האטמוספרי של החדשה – 87 ק"ג שהם 14 ק"ג פחות. יונדאי לא מציינת את הנתונים הטכניים של מנוע זה. מנוע זה צפוי להיות מוצע עם ה-i30 המחודשת שתוצג בקרוב.
יונדאי תציע את מנוע ה-1.4 T-GDI גם בגרסת גז טבעי דחוס (CNG). עם הנעה בגז מנוע זה מפיק הספק מרבי של 117 כ"ס ומומנט מרבי של 21.0 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. פליטת ה-CO2 נמוכה במיוחד ועומד על 87 גרם/ק"מ וגם מנוע זה עומד כבר עתה בתקן הזיהום אירו 6C. מנוע זה יוצע עם ה-i30 המחודשת באירופה
תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים:
החל משנת 2015, יונדאי תחל לצייד את דגמי הטורבו שלה בתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים "יבשה" שהוצגה לראשונה עם הסונטה החדשה לשוק האמריקאי. תיבת ה-7DCT החדשה תחליף את תיבת ה-6DCT ותציע לפי יונדאי צריכת דלק עדיפה על תיבת השישה הילוכים.